Celou hrst diamantových prstenů, vstupenky na zajímavou akci, lahve dobrého vína a nádavkem kosmetické balíčky rozdává povědomá česká firma. Anebo jenom chytře zvyšuje svoje tržby mlhavým příslibem klenotů, které třeba ve skutečnosti obsahují jenom miniaturní kamínky? Dermacol je známá značka kosmetiky, ale akciová společnost stejného jména byla oficiálně zapsána do veřejného rejstříku teprve roku 2010. Prověřme marketingovou akci Dermacol50 soutez.cz, která oslavuje údajných 50 let od vzniku legendárních zkrášlovacích přípravků.
Stačí se zaregistrovat, nakoupit a tipnout číslo
Jestli chcete soutěžit, nejdříve musíte pořadateli akce zvýšit tržbu. Nakoupíte pudry, korektory, řasenky, oční stíny, balzámy, rtěnky, lesky na rty, laky na nehty, krémy, mléka, spreje, gely nebo parfémy, celkem aspoň za 500 Kč. Útrata poměrně významné finanční částky je nutná, abyste vůbec byli zařazení mezi účastníky tipovacího souboje Dermacol50 soutez.cz. Potom TADY založíte svůj osobní účet a přitom zodpovíte následující otázku: „Kolik produktů Dermacol make-up Cover se prodá do celého světa včetně ČR a SR v období od 1. 1. 2016 do 31. 8. 2016?“
Ani poměrně vysoká útrata peněz, ani založení osobního účtu nestačí, pokud máte mizerný odhad. „Hlavní cenu — unikátní prsten s diamanty od společnosti DIC spolu se dvěma vstupenkami na exkluzivní galavečer v Národním divadle a lahví Mucha sektu získá 50 soutěžících, jejichž tipy budou nejblíže skutečnosti,“ stojí v pravidlech reklamní hry Dermacol50 soutez.cz. Tipovací otázka je poměrně těžká, když uvážíme, že pořadatel prodává kosmetiku v Evropě, severní Africe, jižní Asii a Austrálii.
Dermacol50 soutez.cz trvá do konce srpna
Soutěžící musí prostřednictvím svého účtu zaregistrovat prodejní doklad (účtenku, fakturu), kterou dostal za nakoupení zboží. Utrácet můžete samozřejmě opakovaně a pokaždé, když pořadatele obšťastníte aspoň 500 Kč, získáváte vlastně další hlas a smíte znovu tipovat. Dermacol50 soutez.cz trvá od začátku letošního roku a končí posledním srpnovým dnem. Uvidíme, jestli vzbudí srovnatelný zájem veřejnosti, jako extrémně úspěšný projekt nejposlouchanějšího českého rádia Haló, tady Impulsovi.