Navzdory klamavé internetové reklamě, žádný profesor Krištof Beníček neexistuje, takže ani neobjevil univerzální lék na dermatologické potíže. Čtěte autentické recenze a diskuse, abyste nenaletěli na podvod, který se tentokrát jmenuje Dermolios.

Ve svojí slovní zásobě máme rázné výrazy, kterými teoreticky můžeme popsat absolutní pravdu – co vždycky, všude, pro každého platí. Ovšem žijeme v komplikovaném světě, kde různí lidé mají rozličné názory. Takže v praxi používáme výbušná slova spíše žertem, nebo když vyjadřujeme relativní paradoxy: Nikdy neříkej nikdy, ačkoli výjimky potvrzují pravidlo, protože všechno má svůj čas.

Pokud někdo vážně tvrdí, že cokoli zařídí, buďto lže – nebo není obyčejným smrtelným člověkem. Jako když virtuální šmejdi prodávají mastičku Dermolios, která podle internetové reklamy nepochybně každému pacientovi „zlikviduje“ jakoukoli kožní chorobu jednou provždy.

Prof. Krištof Beníček (Kristián Zembický) je nezvěstný

„Jmenuji se prof. Krištof Beníček a jsem vědec, odborník v oblasti molekulární biologie. Na této stránce bych vám rád představil největší úspěch svého života, za který jsem byl nominován na Konfuciovu cenu. Používejte můj olejíček Dermolios a za 28 dní budete mít zdravou pokožku,“ říká podle internetové reklamy domnělý vynálezce. Geniální „profesor Krištof Beníček“ však nikde jinde není citovaný – nemá ordinaci, laboratoř, ani kancelář, a taky chybí mezi laureáty zmíněné Konfuciovy ceny.

Česká reklama na Dermolios

V různých jazykových mutacích této podezřelé reklamy navíc údajný „odborník“ dostává odlišná jména, například na Slovensku „prof. Kristián Zembický“.

Slovenská reklama na Dermolios

Prakticky stejně jako Dermolios byly propagovány také podvodné „dermatologické“ přípravky Liftoskin, Magniskin, CGA800, Psorifix, Fungonis Gel, Tinedol, Micinorm nebo Lefery. „Po aplikaci mě pálil celý obličej,“ píše ve výživné diskusi paní Alena.

5 důvodů, proč raději nekupovat olejíček Dermolios

  • Podvodné výrobky bývají propagovány fiktivními osobnostmi, které zdánlivě připomínají skutečné odborníky, ale přitom jsou vymyšlené.
  • Uživatelské recenze jsou podepsány náhodnými jmény. Portrétní fotografie patří zaplaceným figurantům, nebo jsou prostě ukradeny někomu, kdo o reklamě nemá tušení.
  • Odpovědná firma sídlí mimo Evropskou unii, nemá českou pobočku, případně vůbec neprozrazuje svoji identitu.
  • Chybějí seriózní obchodní podmínky, od distributora (kurýra) nedostaneme žádnou fakturu a těžko uplatníme reklamaci. Cena přitom činí 890 Kč (nebo 36 eur) za skromných 15 mililitrů.
  • Jde o mezinárodní kriminalitu. Podvodná reklama má zpravidla několik jazykových mutací, fotografie bývají stejné, jména nikoli.

Autorka úvodní ilustrační fotky: Karolina Grabowska

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno