Česká obchodní inspekce varuje před kapkami, které podle internetové reklamy pročišťují cévní soustavu. Detonic Powder navíc není povolený Státním ústavem pro kontrolu léčiv.

Lidé žijí stále pohodlněji, zdravěji a déle. Přesto, nebo možná právě proto (povzbuzeni dosavadními civilizačními úspěchy) zkoušíme svoji pozemskou pouť ještě prodloužit. Chodíme na preventivní lékařské prohlídky, sportujeme, jíme čerstvou zeleninu a ovoce. Výborně! Spojujme ověřené tradice s vědeckém pokrokem, abychom se měli ještě lépe. Ale nevěřme podvodníkům, kteří prodávají pouhé iluze! Mezi typické příklady takových zlodějin patří přípravek Detonic Powder.

Dostanete 50% slevu, a cena „klesne“ na 849 Kč

Podle internetové reklamy konečně vznikl medikament, který efektivně pročišťuje cévy: Detonic Powder. Jeho propagátory jsou údajně bylinkář Jan Drahokoupil a lékař Ondřej Pumpr. Pokud koupíme kapky Detonic (nazývané rovněž „Heart Tonic“), prý můžeme žít 120 let a přitom se stále cítit „úplně zdraví“. Cena činí 1 698 Kč, po slevě 849 Kč. Jenomže pokud zapátráme, zjistíme, že jde o sprosté lži.

Detonic v češtině

Česká obchodní inspekce (ČOI) označuje reklamu za smyšlenou. „Výrobek není schválen Ústavem pro kontrolu léčiv, prodejce je anonymní. Nákup zde za rizikový považuje také Česká obchodní inspekce,“ dodává ČOI. Lékař, označený coby Ondřej Pumpr, v německé jazykové verzi dostal přezdívku Patrick Zwanzger. A reklama je podepsaná jménem panamské společnosti BERNADATTE LTD, podobně jako některé starší podvody: Bioretin, ProstEro, SugaNorm, Bactefort nebo Varicobooster.

Detonic v němčině

Na Detonic Powder vycházejí negativní recenze

Na reklamních stránkách najdeme také „uživatelské příspěvky“ a „diskuze“, které hýří optimismem, protože jsou napsané samotnými prodejci. Jinak jsou však kapky Detonic kritizované nezávislými internetovými magazíny, ale i televizními reportéry. Pokud máte nějaké autentické zkušenosti, přidejte svoji recenzi do našeho diskusního fóra, níže. A ještě shrňme, jak poznáme lživé reklamy:

  • Podvodné výrobky jsou propagovány fiktivními odborníky, které bychom marně hledali v knihovnách, na vysokoškolských fakultách a v dalších renomovaných institucích.
  • Uživatelské recenze jsou podepsány náhodnými jmény. Portrétní fotografie patří zaplaceným figurantům, nebo jsou prostě ukradeny někomu, kdo o reklamě nemá tušení.
  • Odpovědná firma sídlí mimo Evropskou unii, nemá českou pobočku, případně vůbec neprozrazuje svoji identitu.
  • Chybějí seriózní obchodní podmínky, od distributora (kurýra) nedostaneme žádnou fakturu a těžko uplatníme reklamaci.
  • Jde o mezinárodní kriminalitu. Podvodná reklama má zpravidla několik jazykových mutací, fotografie bývají stejné, jména nikoli.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno