Němečtí obchodníci vědí, co chtějí jejich východní sousedé, a tak našince lákají na tradiční české potraviny. Inzerují pivo, uzeniny, vajíčka, okurky, knedlíky, tvaroh nebo koláče. Zároveň slibují nízké ceny. Otázka však zní, jestli jsou opravdu levní, nebo spíše drazí. Prostudujme nový akční leták Kaufland na příští týden!
Obchody | Hlavní aktuální akce | Ceny v Kč |
---|---|---|
Albert | 0,5 l piva Pilsner Urquell | 25,90 |
Albert | 1 kg kuřecích prsních řízků | 119,90 |
Albert | 150 g jogurtu Florian | 8,90 |
Biedronka | 1 kg kuřete | 35,25 |
Biedronka | 1 kg cukru | 9,95 |
Biedronka | 1 kg brambor | 7,59 |
Billa | 1 kg červených jablek | 19,90 |
Billa | 1 okurka | 14,90 |
Billa | 1 kg kuřecích řízků | 109,90 |
Globus | 100 g tlačenky | 10,90 |
Globus | 400 g cibulové bagety | 21,90 |
Globus | 1 l plnotučného mléka | 17,90 |
Kaufland | 1 kg citronů | 29,90 |
Kaufland | 250 g másla | 54,90 |
Kaufland | 1 kg vepřové pečeně | 99,90 |
Lidl | 1 kg rajčat | 39,90 |
Lidl | 1 kg vepřové pečeně | 99,90 |
Lidl | 0,5 l piva Svijanský máz | 14,90 |
Penny | 1 l plnotučného mléka | 15,90 |
Penny | 10 ks vajec velikosti M | 29,90 |
Penny | 1 kg kuřete | 49,90 |
Tesco | 1 kg vepřové kýty | 84,90 |
Tesco | 1 l slunečnicového oleje | 29,90 |
Tesco | 150 g jogurtu Florian | 15,90 |
Německá „nákupní země“ sahá až do Česka
Středoevropské klima svědčí jablkům a hruškám, ale pomerančům nebo citrónům vyhovuje teplejší podnebí. Josef Schwarz proto v minulém století založil společnost, která do Německa dovážela exotické ovoce. Postupně přidával další potraviny, až vznikly supermarkety Lidl a Kaufland. Oba patří do skupiny Schwarz Gruppe, která nadále sídlí v Německu, ale každý podniká samostatně.
Kaufland expandoval až k Jaderskému a Černému moři. Podniká v Německu, Polsku, České republice, na Slovensku, v Chorvatsku, Bulharsku, Rumunsku a Moldavsku. „Objevte naši nabídku a nakupujte za nízké ceny,” nabádá Němce a Čechy. Nicméně respektuje národní specifika, takže svůj sortiment přizpůsobuje místní poptávce. Prozkoumejme, jakou nabídku připravil pro našince.
Nový akční leták Kaufland na příští týden v PDF
V regálech najdeme všechny suroviny, které potřebuje zdravé lidské tělo, aby prospívalo. Nalezneme tam ovoce a zeleninu, maso a mléčné výrobky, med a vajíčka, těstoviny a sladkosti, mouku a cukr, kávu nebo nápoje. Ovšem jakmile nakrmíme svoje tělo, naše duše zatouží po kráse. Proto vedle potravin uvidíme taky drogerii, kosmetiku, oděvy, zahradní nábytek nebo všelijaké nářadí.
Nový akční leták Kaufland na příští týden stáhnete ve formátu PDF pod tímto odkazem. Platí od středy 2. října do úterý 8. října 2024. Obsahuje obrázky inzerovaných produktů, jejich ceny a slevy. Kaufland slibuje, že nejrychlejší zákazníci ušetří až neuvěřitelných 54 %, ale neručí za tiskové chyby.
Otevírací doba pro Prahu, Brno a další města
Kaufland prodává potraviny v kamenných prodejnách, které provozuje po celé České republice. V Praze, Brně, Ostravě a dalších městech otevírá obvykle v 7:00 a zavírá většinou ve 22:00 hodin. Jeho otevírací doba trvá dlouho, nicméně někteří konkurenti jsou vůči svým zákazníkům ještě vstřícnější. Albert, Billa, Košík, Rohlík nebo Tesco prodávají čerstvé potraviny přes internet a objednané produkty rozvážejí až do domácností.
Kaufland Marketplace neboli online shop
Kamenné supermarkety jsou stále populární, ovšem internetové obchody představují zdatnou konkurenci. Také Kaufland využívá informační technologie. Na adrese kaufland.cz nabízí elektroniku, nábytek, kuchyňské spotřebiče, oblečení a obuv, tělovou kosmetiku nebo vybavení pro automobilisty, kutily a sportovce. Ale pozor! Nejde o tradiční internetový obchod, ve kterém všichni zákazníci nakupují od jediného prodejce!
Kaufland svému virtuálnímu tržišti říká Marketplace. Propojuje tam zákazníky a různé prodejce, kteří nemají jednotné obchodní podmínky. Takže buďte obezřetní. Než tam případně koupíte novou postel nebo počítač, nejdříve si přečtěte, jak se jmenuje a kde sídlí prodejce, jaké má dodací a reklamační lhůty atd. Na Marketplace podnikají také asijští obchodníci, kteří nepodléhají českému ani evropskému spotřebitelskému právu.