Šarlatáni opět útočí na slábnoucí muže, kterým nabízejí drahý životabudič. Jako obvykle se chlubí vymyšlenými pochvalnými recenzemi, ale tentokrát zašli ještě dál. Zneužili jména skutečných osob, aby inzerované kapsle Effectero vypadaly důvěryhodně. Naštěstí, nebo spíše bohužel mají za sebou řadu dalších usvědčujících podvodů.

Virtuální šmejdi dlouhodobě používají stejné psychologické triky, aby zákeřně získali cizí peníze. Přes placené reklamy nás lákají na internetové stránky, které zdánlivě vypadají jako zpravodajské portály nebo nezávislé blogy. Prostřednictvím fiktivních „nezávislých recenzentů“, „spokojených uživatelů“ a „respektovaných odborníků“ tam popisují zázračné léky na libovolné problémy – na obezitu, vysoký tlak, vyrážky apod.

„Mužům, které trápí dysfunkce intimních partií, doporučuji kapsle Effectero. Pročišťují krevní oběh, pomáhají celému organismu a výborně zvyšují potenci, aby trvala potřebnou dobu,“ říká podle jedné reklamy „urolog a androlog MUDr. Pavel Hanek“. Skutečný nositel tohoto jména působí v Oblastní nemocnici Příbram a.s., kde ovšem žádné Effectero neznají. Mimochodem, 15 kapslí stojí na černém internetovém trhu „zlevněných“ 990 Kč.

Recenze na Effectero

Vivantis a Mall Group byly nevědomky zneužity

Podvodné reklamy končí objednávkovým formulářem, ale obyčejně tam chybějí identifikační údaje odpovědné firmy. Prášky Effectero jsou však v jednom internetovém obchodu podepsány značkou Vivantis, která patří do skupiny Mall Group. Zmíněných obchodníků jsme se proto zeptali, jestli inkriminovaný e-shop skutečně provozují, nebo bylo jejich jméno zneužito.

„Opravdu se nejedná o žádného partnera ani nic podobného. Jde tedy o podvod,“ odepsala Martina Vítková ze společnosti Vivantis a.s. „S uvedeným e-shopem nejsme v žádném spojení a od všech jeho aktivit se distancujeme. Další kroky budeme řešit právní cestou,“ potvrdila Pavla Hobíková z Mall Group a.s.

Reklama na Effectero

Nadčasové recenze nejenom na kapsle Effectero

V problematickém e-shopu jsou nabízeny také podvodné výrobky, před kterými jsme varovali dříve: Urotrin, Arthrolon, Normalife, Germixil, Wortex, Dialine, Cardio NRJ, Choco Lite, Friocard, Parazitol, Idealica, Detonic, Heart Tonic, Cleanvision, Keto Diet, Hondrostrong, Dietonus, SugaNorm, ReCardio, Varyforte, Varicobooster nebo Fitospray.

„Balíček jsem dostala, ale bez faktury, takže nevím, kam zboží vrátit,“ píše o jednom takovém výrobku Jaroslava. „Kapky jsem koupil a užívám. Cítím se po tom špatně, nedoporučuji,“ uvádí o dalším jmenovaném přípravku Rudolf. „Zbytečně jsem vyhodil peníze, ve prospěch parazitů,“ shrnuje Oldřich.

Před nákupem některých uvedených přípravků varovaly také Česká obchodní inspekce (ČOI) a Státní ústav pro kontrolu léčiv (SÚKL). Dříve bylo podezřelé, že bizarní e-shopy nejsou nikým podepsány. Ale jak vidíme, šmejdi jsou stále drzejší a začínají zneužívat jména konkrétních osob, které o prolhané reklamní kampani nemají tušení.

Buďme tedy o krok napřed a preventivně varujme před dalšími produkty, které jsou vystaveny v podezřelém e-shopu: Fungalor, Psoridex, Ostelife, Nomidol, OxySlim, CBDus+, Immuten, Hondrowell, Varydex, Cistat, Keto Eat&Fit, Keto Light +, Mammax, Novaskin, Prostaffect, Proctolab, BigLover, 7 Slim, HairActiv, Menomin Forte, Sanidex, Oculax, Weight Manager, Moring Slim, Hairstim, Myceril, ExtraMind, Test ARX, Hemoren Pro Comfort, Magnetum Arthro, Zenidol, Cardioactive, Prostaline, Removio, Hemorexal, Dr. Derm, Diet Spray, FungaXT, Wow Bust, Nicozero, Cardiol, Insumed, Dianol, Optimove, Casa Nova, Wormin, Bigboy, HondroGel, BacteOff, Amarok, Alkotox, Adamour, Nanovein, Erofertil, Bioretrin, Valgosocks a Maxisize.

Zdroj úvodní ilustrační fotografie: Pana Kutlumpasis

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno