Naši předkové pracovali vestoje a rukama, večer měli tělo celé bolavé a byli rádi, že můžou chvilku přemýšlet o životě. Moderní člověk dodržuje úplně opačný rytmus. Většinu pracovní doby čteme a píšeme, počítáme, posloucháme a mluvíme, abychom večer odpočívali při sportu, dobrém víně nebo filmu. Po celém dni máme mozek unavený a potřebujeme – vypnout! Možná máte zkušenosti s vynálezem jménem OptiMaskPro, který údajně léčí migrénu, zahání bolest hlavy a očí. Dokáže legrační plastikový kryt větší zázraky, než doktoři medicíny? Anebo líbivá reklama lže, aby mohli podvodníci okrádat důvěřivé lidi?

„Naše zařízení kombinuje magnetismus a akupunkturu, abychom správně působili na obličej. OptiMaskPro uleví vašim očím, zlepší zrak a krevní oběh, zažene únavu. Zároveň stimuluje vnitřní energii! Pokud nedosáhnete garantovaného výsledku, přístroj můžete vrátit a zaplacené peníze dostanete zpátky,“ slibuje prodejní internetová stránka. Cílem reklamy není jenom Česká republika, ale vlastně celá Evropa. Varovné recenze vyšly v italštině, němčině, maďarštině nebo lotyštině, na poplach bije také Česká obchodní inspekce!

Než objednáte OptiMaskPro, čtěte smluvní podmínky!

Co když náhubek nebude fungovat, anebo dokonce vyvolá alergickou reakci? Schválně zkuste najít seriózní obchodní podmínky, podle kterých byste mohli plastikový kryt reklamovat! „Požadavky na vrácení peněz budou odeslány emailem na: support@optimaskpro.com V požadavku zákazník uvede důvod požadavku. Vyhrazujeme si právo požadavek kupujícího nepřijmout, pokud důvod jeho/její stížnosti bude shledán neoprávněným,“ diktují brutálně přísné obchodní podmínky! Podezřelá nabídka připomíná podvodné krémy Lefery, dlahy Hallu Forte nebo tablety CGA800. Než případně zboží objednáte, pročtete obchodní podmínky a zkuste najít jméno odpovědné firmy!

Je prozíravé kupovat OptiMaskPro? Zkušenosti a diskuse

„Sama jsem trpěla několika typy bolestí hlavy, které někdy trvaly nepřetržitě celý týden. I já jsem v minulosti sahala často k analgetikům, lékům tišícím bolest, a to i ve vysokých dávkách,“ přiznává česká lékařka MUDr. Miroslava Muchová. Co podniknout, pokud trpíte stejnými potížemi? Určitě najdete odborníka – doktora medicíny, který dosáhl patřičného vzdělání, neskrývá svoji totožnost a nese plnou odpovědnost. Raději neobjednávejte OptiMaskPro, ani žádné jiné zboží, pokud prodejce není zapsaný ve veřejném obchodním rejstříku a nemá sídlo, nebo aspoň pobočku na území Evropské unie!

42 KOMENTÁŘE

  1. Varuji ostatní, přístroj „OptiMaskPro“ nefunguje, je to jen tahání peněz z lidí, PODVOD, zboží vrátit nelze, záměrně protahují komunikaci a pak přestanou… bez výsledku.

    • Jsou to neuvěřitelní podvodníci, nedá se napsat ani negativní hodnocení na FB jako odpověď na jejich falešné pozitivní reference.

  2. Také varuji, nekupujte brýle OptimaskPro – je to nepoužitelné a žádnou garananci nemáte, ani 100% vrácení peněz. Je to lež, přestanou komunikovat.

  3. No to je hezké, já jsem tak opatrný člověk a zřejmě jsem se nechala také napálit. Příště by si měl člověk nejdříve najít recenzi. Ach jó.

    • Dnes mi přístroj přišel, rozhodla jsem se ho vrátit. Ale adresa neexistuje, a tak mně napadlo přečíst recenze… Hrůza, asi jsem trdlo.

  4. Dobrý den, taky jsem jedna z napálených. Kam jste zboží „OptiMaskPro“ odeslali na vratku? Do USA? Svině.

  5. Já jsem taky naletěla, zázračné brýle OptiMaskPro jsem jednou vyzkoušela a bohatě mně to stačilo, teď mně leží ve skříni. Teď všude čtu samé záporné komentáře a zkušenosti napálených zákazníků, jako jsem já. Raději jsem si mohla ještě jeden tisíc korun přidat a koupit nové brýle. Ale co už teďka, za blbost se platí.

  6. Nekomunikují – také jsem chtěla OptiMaskPro vrátit – kolik si asi na nás vydělali? Škoda, že neexistuje žádná možnost, jak jim v tom zamezit. Jistě se najdou další důvěřivci.

  7. mam taku istu skusenost ako vacsina tu diskutujucich. Pristroj som kupil za 38 eur a po jeho dodani som ho nemohol spustit ani cez baterie a ani cez adapter. Prosim o radu ako postupovat pri reklamacii pristroja. Kam je nutne pristroj na reklamaciu poslat, ako je popripade mozne zaziadat o vratenie penazi. Dakujem.

  8. Je to laciná hračka, naprosto neergonomická. Oči to rozhodně masírovat ani nemůže. Prodejce darebák – přesně jak píší ostatní. Jen to mi nejde na pochopa, že se s tím nedá nic dělat. Dokonce tohle darebáctví ani zastavit ???!!! Kde to proboha žijeme?

  9. …a nyní jsem se stížností na řadě já.
    Toto jsem poslal na ČOI…

    Dobrý den, lidská hloupost je nekonečná. Albert Einstein prohlásil: „Jsou jenom dvě věci, které jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Jen v tom prvním případě si nejsem úplně jistý.“ Je lidská hloupost i důvěra? Je hloupé věřit lidem? Milé ČOI, ty určitě máš s touto otázkou bohaté zkušenosti.

    Na internetu, na mém oblíbeném portálu Sebeřízení.cz jsem objevil článek, který mi sice připadal jako zázrak, avšak kdybych já něco takto tvrdil, myslel bych to vážně, jenže… “Pěkně“ jsem naletěl. Přístroj je vlastně jen vibrátor. Ano, takový “robertek“ ve tvaru brýlí.

    Zkrátka, chci nyní využít právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodu – a důvod, který použiji, je absence návodu v českém jazyku. Zde je elektronický doklad o doručení od PPL. Berte to jako podnět, protože lidí, kteří takto naletí, podle mne neustále přibývá, jinak by to asi ti “prodávající“ neinzerovali, protože se jim to jinak nevyplatí.

    A jaké mi dáváte šance, že to dobře dopadne v mém případě? Doporučte mi, prosím, nejsprávnější postup, abych nedopadl jako sedlák u Chlumce.
    Důvěřivý Petr Jančálek

    • PODOBNĚ I MOJÍ OSOBĚ CHTĚLI DORUČIT HNED TŘI TAKOVÉ BRÝLA ZA 1500KČ A TVRDILI ŽE JE TO VELMI VÝHODNÉ. CHTĚL JSEM ZNÁT SÍDLO FIRMY A BYLO MI SDĚLENO USA BEZ ADRESY. PROTO JSEM TAKOVOU REKLAMU A PRODEJ POVAŽOVAL ZA KLAMNOU A ZBOŽÍ JSEM ODMÍTL.

  10. Přístroj je k ničemu, po 4 dnech jsem jej chtěla vrátit, ale místo odpovědi, kam jej mohu poslat, mi zablokovali e-mail. Bohužel jsem nakoupila ukvapeně a nečetla si recenze. Posílám alespoň varování pro ostatní. Stehlíková

  11. Děkuji všem, že se nebojí přiznat svůj omyl, tím šetří peníze ostatním a maří tak výdělky „untrvasrmanům“.

  12. Naštěstí jsem byl prozíravý a zagooglil ještě před objednáním, jestli najdu nějakou diskusi nepodpořenou masáží mozku o tom, jak to na 100 % funguje. Vedly mě k tomu mimo jiné i modré tabulky, které oznamovaly, jak brýle ubývají a časové limity, které jsou u všech těchto podvodných přístrojů. Nechtěl jsem „OptiMaskPro“ pro sebe, naštěstí i po 40. narozeninách vidím bez brýlí dobře, ale myslel jsem na manželku a především na 4letou dceru, které naměřili na jednom oku 4 dioptrie. Tihle podvodníci zneužívají lidi a jejich důvěřivosti ke svému obohacení.

  13. Právě pročítám recenze, pozdě a ten šmejd ani nezavrčel. Nyní ho můžu akorát vyhodit. Příště nejprve recenze u čehokoliv!!!

  14. Parazitování na zdraví potřebných je nejhorší hnus, kterého je schopen pouze „člověk“.
    Zvíře tyto schopnosti postrádá, proto se od něj tak liší.

  15. Život mě mimo jiné naučil jednu zásadní věc. Čím zázračnější je výrobek, tím větší podvodník ho nabízí. Nicméně nevěšme hlavu. Už staré lidové přísloví praví: „Umění žít spočívá v tom, správně rozhodnout na co se vy….“.

  16. Zdravím, nyní uvádějí, že OptiMaskPro „zlepší oči“. Ale původně pod stejným názvem inzerovali vibrátor proti vráskám kolem očí. Divné, že?

  17. Jsem ráda, za tuto diskusi. Podezřelé mi přišlo, že certifikát, vystavený na kosmetické účely, nabízejí také na léčbu zraku. Proto jsem zagooglila a hle… Děkuji všem, kteří se nestyděli přiznat svůj omyl a mně tím ušetřili zklamání i finance.

  18. Taky jsem naletěl:-(vůbec to nesedí na xichtu,nepříjemně brní do nosu a magnety už vypadávají,šílenost za 50Kč!!

  19. Môžem len poďakovať ľuďom, ktorí sa popálili a neváhali varovať nás ostatných. Len by som rada vedela, kde sú kontrolné orgány a prečo nezakážu tieto podvodné obchody.

  20. Taky se přidávám. Nepodívala jsem se na recenze, napadlo mě to, až přístroj dorazil. Je nebezpečný, reklamace nefunguje, dvakrát jsem si s nimi vyměnila e-mail a už se neozvali. Adresa na vrácení je uvedena v Los Angeles. Co tak na ně podat trestní oznámení pro podvod? Udělal to někdo?

    • Dobrý den, paní Jano, pokud vím, tak všechny pokusy o stíhání těchto podvodníků například přes Českou obchodní inspekci skončily nezdarem právě proto, že odpovědná firma není registrovaná na území Evropské unie – prodejce se někdy dokonce podepisuje úplně vymyšleným jménem, asi aby byl nedohledatelný :-(.

      • Dobré odpoledne, pane Woffe, děkuji, odpověděl jste na nesčetné e-maily, které jsem zaslala na uvedenou „firmu“. Psali, že moji žádost předávají k posouzení a do deseti dnů poskytnou vyrozumění. Uplynuly již dva měsíce a doposud nedali vědět, co a jak. Podle recenzí jsem další oběť.

      • Zboží nelze nikam vrátit protože ani vy neplatíte za dopravu. Jsou to podvodníci a bohužel je jich u nás víc /krémy atd,/Vždycky je dobré najít recenzi a diskusi!

      • Já jsem se také popálil. Nemůže se to nějak, i když přes kriminálku, anebo tak nějak. Pane Woffe, určitě v tomhle ohledu máte nějaké skušenosti, takže by ste nám, který jsme naleteli mohl nějak pomoci. Děkuji, že to aspoň přečtěte. Možná Vás něco napadne.

    • Zdravím všechny, kteří naletěly podvodníkům … Já taky naletěla a stálo mě to 10 tisíc korun-to už bolí !!! Já blbec jsem uvěřila, že ULTERA odstraní vrásky !!!! Už nevěřím nikomu a ničemu, co se inzeruje na internetu. Bolí mě teď oči a tak díky recenzím jsem vlastně ušetřila všem děkuji !!!! Z,

  21. I já jsem si koupila.Jen jsem bohužel četla dobré komentáře.Ty negativní jsem našla bohužel pozdě.

  22. Už jenom podmínky, mimo jiného:
    „Tato smlouva se bude řídit evropským a českým právem, obzvláště zákony, které řídí záležitosti související s elektronickým obchodem, vzdáleným prodejem a ochranou zákazníka a bude podléhat výhradně jurisdikci soudů v místě umístění naší společnosti.“

  23. Díky moc za všechny komentáře, skoro jsem se nechala „oblbnout“ a „zázračný přístroj“ na zlepšení zraku objednala. Podvodní prodejci jsou čím dál rafinovanější, většinou jsem k takovýmto „zázrakům“ skeptická, ale vzhledem k tomu, že se mi u počítače i přes nošení brýlí stále zhoršuje zrak a zdánlivě skutečné pozitivní recenze na tento úžasný přístroj (i s fotkou a jménem!) zněly opravdu věrohodně a nadějně, chtěla jsem to za „pouhých“ Kč 865,- zkusit. Prvním varováním byla na stránkách jejich časově omezená akce na 15 minut s tím, že neustále vyskakuje okénko-právě si objednal zákazník z Brna, Liberce a na skladě je už pouze 10 kusů, 9 kusů atd…..nátlak na potenciálního kupujícího jako hrom, silně zavánějící nekalou obchodní praktikou. Jsem velmi ráda, že jsem vyhledala právě tyto recenze, které mě utvrdily v tom, že se sice bohužel žádný zázrak nekoná a tento přístroj mi dioptrie nesníží (což mě mrzí), na druhou stranu jsem nevyhodila zbytečně peníze a hlavně nepodpořila zloděje a podvodníky.
    Ještě jednou díky za varování.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno