Technologie se mění, ale základní zlodějské fígle zůstávají víceméně stejné jako dříve. Podvodníci nás například varují před cizopasníky, které prý dokonale zaženeme pouze jejich preparátem. Tentokrát vystupují pod značkou Parazitol, cena však tradičně neodpovídá nabízenému produktu.

Parazit využívá svého hostitele, kterému přitom nepřináší žádný užitek. Tedy – pijavice sají cizí krev, přičemž údajně pomáhají proti zánětům a bolestem. Těžko však najdeme bezprostřední pozitiva na komárech, toxoplasmě nebo tasemnici.

Svým způsobem jsou negativními parazity také šmejdi, kteří vysávají cizí peníze, aniž by vraceli aspoň symbolickou protihodnotu. Přitom, schováni za moderními technologiemi, používají známou kriminální taktiku. Nabízejí takzvaný Parazitol, který údajně zabírá na parazity, podobně jako když zloděj křičí: „Chyťte zloděje!“

Důvěryhodní obchodníci se neskrývají

Stejně jako se tradiční pouliční chmatáci chtějí ztratit v davu, také virtuální šmejdi utajují svoji identitu. Parazitol prodávají přes internetovou stránku, kde chybí název odpovědné firmy, její identifikační číslo a adresa. Vystupují tam pouze fiktivní figury, například lékař Michal Hrnčíř.

„Každý druhý člověk má parazity, kteří většinou nezpůsobují žádné příznaky, dokud definitivně nepoškodí hostitelův organismus. Pouze Parazitol zcela vyčistí vaše tělo od cizopasníků,“ říká údajný parazitolog. Tato reklama má ovšem také cizojazyčné verze, ve kterých domnělý lékař Michal Hrnčíř dostal jiná jména: například Drahomír Lojda (Slovensko), Wolfgang Schmidt (Německo), Michaił Guzik (Polsko) či Mikhail Takács (Maďarsko).

České reklama na Parazitol:

Česká reklama na Parazitol

Slovenská reklama na Parazitol:

Slovenská reklama na Parazitol

Někdo nás evidentně zkouší oklamat. Dejme pozor, abychom neskončili stejně jako lidé, kteří koupili předchozí falešné preparáty Anti-parasite Herbal Tea, Wurm-ex, Detoxic, Detox Pharma, Bactefort a Germitox! Zapátrejme a odhalíme další varovné signály.

Falešné recenze + předražená cena = Parazitol

  • Podvodné výrobky bývají propagovány fiktivními osobnostmi, které zdánlivě připomínají skutečné odborníky, ale přitom jsou vymyšlené.
  • Uživatelské recenze jsou podepsány náhodnými jmény. Portrétní fotografie patří zaplaceným figurantům, nebo jsou prostě ukradeny někomu, kdo o reklamě nemá tušení.
  • Odpovědná firma sídlí mimo Evropskou unii, nemá českou pobočku, případně vůbec neprozrazuje svoji identitu.
  • Chybějí seriózní obchodní podmínky, od distributora (kurýra) nedostaneme žádnou fakturu a těžko uplatníme reklamaci. Cena mezitím vyšplhá buďto na 1 698 Kč, nebo na „zlevněných“ 849 Kč.
  • Jde o mezinárodní kriminalitu. Podvodná reklama má zpravidla několik jazykových mutací, fotografie bývají stejné, jména nikoli.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno