Proklepneme další nákupní galerii, která funguje jako prostřednice mezi evropskými zákazníky a asijskými dodavateli. Vypadá atraktivně, ale za západní ceny nabízí východní kvalitu a pekelné obchodní podmínky. Existuje teprve krátce a jmenuje se libozvučně – Rivio. Recenze znechucených zákazníků nicméně přibývají, takže hezkou formu brzy zastíní rizikový obsah.

Normální evropské e-shopy jsou transparentní, zodpovědné a spolehlivé. Zaplatíte inzerované zboží, a obratem dostanete potvrzující e-mailovou zprávu. Po několika hodinách nebo dnech máte objednanou zásilku doma, případně v nedaleké výdejně. Následně běží zákonná lhůta, kdy smíte odstoupit od smlouvy. Pokud najdete závadu, protistrana uzná reklamaci a vrátí vám peníze. Obchoduje férově, a proto klidně zveřejňuje svoji identitu.

Na internetu však narážíme také na „nákupní galerie”, které se zdánlivě podobají solidním e-shopům, jenomže jejich provozovatelé nejsou spolehliví. Často sídlí v mimoevropských destinacích, jako třeba „onlinové tržiště” Rivio.cz.

Od uzavřené smlouvy údajně nesmíte odstoupit

Oficiální provozovatel úřaduje v Číně, na adrese: Shanghai TingYou Trade Co. Ltd, Caobao Rd 1243-315, postcode: 200235, Shanghai, CN, TIN (Taxpayer Identification Number): 913101163423297705. Zároveň odkazuje na svého „českého zástupce”, respektive na následující kontakty: Ephemera Solitude Ecommerce s.r.o., Rybná 716/24, PSČ: 110 00, Praha 1 – Staré Město, : 09708588, e-mail: info@rivio.cz či info@vallerion.cz, tel: 792 545 428, jednatel: Tomáš Sarai (narozen v roce 2002).

Rivio funguje jako prostředník mezi tuzemským spotřebitelem a asijským dodavatelem, jehož totožnost neprozrazuje. Objednávky řeší „okamžitě”, a proto zákazník „nemá právo na odstoupení od smlouvy”. Distribuce trvá „až 365 dní”, protože občas zkolabuje výrobní fabrika. Českojazyčný návod v balíku nenaleznete. Provozovatel ani jeho český zástupce „nenese odpovědnost” za jakost. Případnou reklamaci adresujte tajemnému dodavateli, který nepodléhá našim regulacím, takže možná zneužije vaše kontakty a osobní údaje.

Rivio – recenze na problematickou nákupní galerii

Předejme slovo českým zákazníkům. „Přes Rivio jsem objednala a zaplatila koženou bundu, na kterou marně čekám už dva měsíce,” píše Jindra na Firmy.cz. „Objednané sandále jsem dostala, ale špatnou velikost, o materiálu nemluvě,” pokračuje tamtéž Jiřina. „Provozovatel pravděpodobně nemá vlastní sklady. Teprve jakmile dostane novou poptávku, požadované zboží objedná přes nějaké levné asijské tržiště, možná přes Aliexpress.com. Tomu odpovídá dlouhá dodací lhůta,” uzavírá Radek na Webtrh.cz.

Rozhodněte se sami, zda poptáte nějaké zboží přes Rivio. Recenze eventuálně připojte níže, do zdejšího diskusního fóra.

Zdroj úvodní ilustrační fotografie: pixabay.com

233 KOMENTÁŘE

  1. Rozhodla jsem se pro objednání z to důvodu, že u zboží byla poznámka „Skladem (10), expedujeme během 24 hodin. Objednávku odešleme ihned po zaplacení“. Zboží dorazilo po 50ti pracovních dnech a ještě budu doplácet clo.

    Jestli toto není podvod a klamavá reklama, tak už se v tom opravdu nevyznám.

    Ponaučení: Rivio již nikdy více….

    • Mamka viděla na jedné slečně kabát, který se jí líbil, tak jsem jí ho zaplatil bankovním převodem. Měl jsem lépe googlovat, abychom také nenaletěli.

  2. Dobrý den, jsem též jedna z těch, co naletěla podvodníkům… Rozhodně nedoporučuji cokoliv objednávat a hlavně platit předem na webu Rivio. Slibují dodání do 5 dnů, potom se odvolávají na možnost dodání do 49 dnů a nakonec nedostanete nic. Ani omluva a peníze zpět také ne.

    M. Rothm.

  3. S e-shopem Rivio mám velice negativní zkušenosti, objednala jsem si 2 podprsenky, přišly skoro za 3 měsíce, byly mi malé, velikost neodpovídala a reklamaci mi neuznali, jelikož prý nebyla správně vyplněná. Fotky produktu byly pořizovány v originálním obale i s visačkami, foceno ze všech světových stran, ale stejně to vše odmítli uznat. Proto nekupovat!

  4. Čekám již 30 dní na zboží, které mělo dorazit za 5 dní. Česká pošta ještě neeviduje zboží v ČR, i když mi od ní přišel dotazník na vyplnění celní kontroly. Prodejce na jeho tel. čísle nejde kontaktovat. Po všech recenzích mám velké obavy, zda mi boty za 700 přijdou v pořádku a aspoň do jara, když už teď na podzim asi nepřijdou. Nikdy víc Rivio.

  5. U Rivia nikdy více nic neobjednávat. Od srpna čekám na balíček a stále se vymlouvají, dodací lhůta 40 pracovních dnů je dávno překročena. Doufám, že se balíčku dočkám, když už od srpna je zaplacený. Nikdy žádnou objednávku z Číny a hlavně neplatit dopředu.

    • Milého pana Sarai, který je jednatelem v této pochybné obchodní společnosti (mimochodem je mu 19 let), jsem si vyhledal v obchodním rejstříku a po přečtení všech recenzí uvažuji o trestním oznámení za podvod.

      • Dobrý den, čtu vaši recenzi na Rivio. Mám s nimi také bohužel špatnou zkušenost. Píšete, že uvažujete o trestním oznámení. Tak neváhejte. Já už na policii byla, ale pokud částka nepřesáhne hodnotu 10 000 Kč, nemůžou je začít trestně stíhat, neboť do 10 000 Kč se to pořád bere pouze jako přestupek. Ale pokud se těchto oznámení sejde více a částka přesáhne 10 000 Kč, pak už se to řeší. Tak neváhejte a zajděte to oznámit, bude se jim to sčítat, šmejdům.

  6. Objednala jsem si koženou bundu za bezmála 1 400 Kč, je to už měsíc a půl a žádné zprávy o tom, že by byla alespoň na cestě u přepravce. Zboží bylo také skladem a dodání znělo do pěti dnů. Nevím, kde tedy sklad mají, ale v ČR rozhodně ne. Jsou to šmejdi. Rivio opravdu nikdy více, opět jsem naletěla.

  7. Velký pozor na Rivio a další e-shopy spojené s Čínou. Objednala jsem jednou a naposledy. Po měsíci nemá moje objednávka přiděleno ani přepravní číslo. A ještě jedna důležitá věc. Asi tak 3 týdny po odeslání objednávky a zaplacení došlo 2x opakovaně v jeden den k pokusu výběru z mého účtu u ČS! Naprosto to stejné (jednalo se i o stejnou finanční částku) se stalo cca před 2 roky i mému příteli… Dejte velký pozor, u koho objednáváte!

  8. Objednala jsem, zaplatila 2000,- a stále čekám, stále čekám…
    Asi by bylo lepší podívat se na recenze dříve, než jsem zaplatila. Moje maminka říkala „za blbost se platí“.

  9. Stejná, negativní zkušenost! Objednána a zaplacena bundička (cca 1400,-) a po 55 dnech nic. Bohužel jsem si přečetla recenze až po objednávce a nechápu, proč nezakročí některý ze státních kontrolních orgánů! Evidentně jsou to zloději!

  10. Rivio.cz, tento e-shop určitě nedoporučuji. Zboží nemají skladem, jenom přeprodávají z Číny. Zaplatíte, potom budete měsíc čekat, a ještě musíte sami zásilku proclít. To by měla řešit firma. Akorát podvod na zákazníky.

  11. Špatná zkušenost, ani po dvou měsících žádné zboží. Neseriózní prodejní galerie. Nebrat.

  12. Dobrý den, od 4.7.2021, kdy jsem zboží objednal a ihned zaplatil, jsem do 20.10.2021 čekal na doručení. Toho dne mi přišly dopisy od celního úřadu, že je nutno zásilku proclít. Samotná objednávka původně stála 1240 Kč, ale za clo a celní poplatky jsem zaplatil dalších 906 Kč. Po rozbalení jsem zjistil, že zboží není ve správné velikosti a navíc jeden kus chybí úplně… Rivio.cz UŽ NIKDY VÍCE!

    • Mně dnes volali, dávají to na poštu, protože jsem nebyla doma. K šatům za pět stovek musím zaplatit přes dvě stovky clo. Tak nevím (po přečtení recenzí), jak šaty budou vypadat a jestli to mám vyzvednout. Čekala jsem dva měsíce. Mila

  13. Už nikdy víc. Objednala jsem si boty z Rivia, rychlé dodání, to určitě! Platba samozřejmě předem. Dnes mi došla od pošty SMS ohledně deklarace zboží, takže super, ještě clo budu platit! Jsou to opravdu šmejdi!

  14. Po 3 měsících došla objednávka v hodnotě 500 Kč na poštu. Kde jsem musel doplatit cca 280Kč za CLO. Proč? Rivio. cz je přece český eshop.

  15. Boty mám někde na hranicích, odmítám zaplatit clo. Jen jeden informativní mail a ticho po pěšině. Chtěla jsem telefonní číslo, bez odezvy. Ať si je nechají, když jsem blbá, tak jsem blbá ‍♀️.

  16. O Riviu už nechci slyšet. Já blázen zaplatil předem, i když to málokdy dělám. To byla veliká chyba. Příště, jen na dobírku. Po delší době mi poslali celní prohlášení, abych jej vyplnil a asi doplatil. To mě ale vůbec nezajímá. Komunikace s nimi žádná. Na odstoupení od smlouvy nereagují. Podvodní ŠMEJDI. Další z mnoha. GABRISS Rudolf, 72 let.

  17. Přidám se: V srpnu 2021 objednány plavky. Přišly až 30.10.2021 a k nim doplatek 220 Kč. Po rozbalení místo XL plavky velikosti XS. Co teď s tím? Ani vyfotit se s nimi nemůžu… Doufám, že je dostihne spravedlnost!

  18. Přidávám se taky. Čekala jsem čtyři měsíce, doplatek 220 Kč za poštovné, o kterém nebyla řeč. Velikost jednoho trika měla být 5XL, ale je to tak XL a o druhém nemluvím. Je to tak na vytření podlahy. Už nikdy.

  19. Jsou to zloději, zboží jsem nedostala a peníze mi nechtějí vrátit. Zboží prý dostanu. Ha ha, a kdy?

  20. Komunikace katastrofa. 22.9. objednáno tričko, zaplaceno předem – dnes je 3.11., tedy po čekací „lhůtě“, jak sami píšou a zboží stále nemám! Varuji všechny kupující. RIVIO jsou podvodníci! Již nikdy!

  21. Také jsem této společnosti naletěl a objednal 2 ks pánských triček. Objednávka zaplacena dne 28.9.2021 a do dnešního dne nedoručena. Dnes dorazil od České pošty dotazník na zaplacení cla z této objednávky. RIVIO uvádí dopravu zdarma a o placení celních poplatků není ve smluvních podmínkách ani slovo. Zároveň není možné z důvodu dlouhé dodací lhůty odstoupit od smlouvy. Když jsem urgoval dodání, tak odpověděli, že jsem souhlasil s prakticky nekonečnou dodací lhůtou.

  22. Stalo se mi to samé – mají psáno česky e-shop – žádné poštovné! Ale že přijde zboží příšerné kvality, 3x menší a ještě chtějí zaplatit CLO? Je mi z toho e-shopu špatně!

  23. Přidávám se k nespokojeným. Zboží objednáno, zaplaceno a nic. 365 pro dítě je dost, zboží bude k ničenu. Teda jedině, že si pořídím další a ono do toho doroste.

  24. Přidávám se k nespokojeným zákazníkům. Nekupujte věci z tohohle eshopu. Přijde oblečení, které neodpovídá obrázku a reklamace či vrácení zboží je nemožné.

  25. Stejná zkušenost. Velikost neodpovídá a předem zaplacené zboží jsem musela doplácet, i když o tom nikdo neinformoval, přestože jsem se jich ptala předem. Kvalita je katastrofa a navíc přišla jen část objednávky. Pokud bude kdokoliv podávat hromadnou žalobu, tak se přidávám.

  26. Zřejmě by stálo za to na tyhle k…. podat hromadnou žalobu. Objednané zboží dodané takové, že mohlo rovnou do koše. Vrácení nemožné. Podávám podnět na ČOI.

  27. Příšerný obchod.

    Dodávka trvala 3 měsíce a na poště navíc nečekaný doplatek cla 252 Kč. Šaty neodpovídají v reálu fotce.

    NEDOPORUČUJI!

  28. 4.11. jsem na Rivio objednala, druhý den e-mail o tom, že zboží je na cestě. Nezdálo se mi to a najela jsem na stránky, kde jsem našla, že Rivio jsou podvodnici. Bohužel! Dnes jdu zkusit zajít na banku požádat o vrácení Kč, ale spíš to bude k ničemu. Takže před Vánocemi zkušenost a nikdy víc. Bohužel, nalítla jsem!

  29. Objednávka vytvořena a zaplacena 30.8. Občas pár vyměněných emailů typu vydržte, váš balíček dorazí. Ha ha, 4.11. došel balíček s celním doplatkem 221 Kč! Cože? Zboží bylo v pořádku, ale druhá půlka objednaného zboží stále nedorazila… Mám čekat? Pokud zásilka dorazí, tak nejspíš s dalším celním doplatkem!

    Lituji, ale už NIKDY více.

  30. Rivio = zloději a nic jiného. V nabídce, prý zboží máme skladem :), po úhradě, zboží ihned odesíláme :), po měsíci a dotazu, zboží posíláme za 5 – 40 dní, po 40 dnech zboží může mít zpoždění až 360 dnů, ale to se ještě nestalo, nejdéle nám to trvalo 3 měsíce. Vzhledem k tomu, že jsem objednávala zboží pro vnoučka, až mu bude 6 měsíců, tak je mně to docela na h… ŘEKNĚTE TO PROSÍM VŠEM KOLEM SEBE A NIC SI OD NICH NEOBJEDNÁVEJTE.

  31. I já se přidám s trochou do mlýna. Už prosím neobjednávejte, jsou to šmejdi. Dokonce jsem obdržela zprávu, po urgencích, že již uběhla avizovaná lhůta 40 dnů max., že zboží může být na cestě i 365 dní. Jsou to podvodníci a ani se nechci pomyslet, kolik si na tom touto cestou vydělali.

  32. Souhlasím se vším výše uvedeným. Zboží dorazilo až po velmi dlouhé době. Požadován doplatek 222 Kč. Zboží neodpovídá fotografii uvedené u výrobku. Reklamační formulář zřejmě nelze vyplnit správně, reklamace vždy zamítnuta.

  33. Já jsem se to pokoušela řešit přes ČOI a výsledek žádný. Bohužel, pro „podnikatele zloděje a lháře“ je ČR ideální místo.

  34. Zaplaceno necelých 1700 a zboží nikde. Chci se zeptat: Podal někdo trestní oznámení? Ráda bych se přidala.

  35. Rovněž zaplaceno 20.9.2021 za zboží, které doteď nedorazilo, telefonní linka obsazena, firma doteď nijak nereaguje. Zvažujeme podat trestní oznámení, pokud zboží nedorazí v nejbližších dnech. Nikdo od této společnosti nekupujte žádné zboží.

    • Muzeme se pridat k trestnimu oznameni?objednali jsme panskou bundu zacatkem zari tri mesice bunda nikde zaplacena bankovnim prevodem i s postovnym tel neexistuje na email odpovidaji ze penize nevrati.

    • Ráda se přidám , zboží jsem objednala 18.10.2021 a stále nic !! ČOI ,policie ,tohle musí někdo zrušit to přece nejde

  36. Zboží jsem zaplatila, už je to celkem dlouho. Tak jsem na to zapomněla a dnes tu byla pošťačka a chtěla zaplatit baliček. Tak jsem zaplatila, doma rozbalila. Zaplaceno dvakrát a po hodině nošení se náramek roztrhl. Opravdu nikdy víc.

  37. Objednala jsem si boty, ale ani po měsíci a půl nic nedorazilo. Když jsem se e-mailem obrátila na společnost, že nedodržela podmínky, bylo mi oznámeno, že si můžou vyhradit mnohem více času, kvůli bla-bla spousta věcí. Nehorázná drzost a naprostá zlodějina. Tato firma či společnost se obohacuje na lidech dost neregulérně. Rozhodně nikomu tuto společnost nedoporučuji, zákazník je nezajímá již po zaplacení.

    • Ano mám tutéž zkušenost.Objednala jsem si bundu na přechodné období v září.Po dlouhé době jsem kontaktovala firmu,a byly to kecy,jak píše Jitka bla bla bla.Nic konkrétního.Chtěla jsem odstoupit od smlouvy kvůli dlouhé čekací době a zase jejich bla bla bla.Neustále jsem je urgovala a světe div se!!!!!!V lednu mi bunda přišla.Zaplatila jsem samozřejmě předem 717.-kč a bunda je jsen ze šusťákoviny bez podšívky a má hodnotu mezi 200-300kč.Chtěla jsem ji reklamovat ale bylo mi oznámeno,že se vyjádří nejpozději do 30 dnů.Po čtrnácti dnech mi přišla odpověď,že se reklamace nevztahuje na zboží,když není nijak poničeno.Chtěla jsem po nich adresu,kam bych bundu mohla zaslat a zaslali mi někde do Číny nebo kam!!!!!!!Znova jsem se podíval na jejich reklamační řád a tam píšou,že do 30 dnů od přijetí můžou zákazníci zboží vrátit,bez uvedení jakého koliv důvodů.Odpověděla jsem jim na jejich vyjádření,že nebyli schopni se k tomu vyjádřit a ani,že se neobtěžovali informovat dodavatele.Na tuto zprávu vůbec nereagujou.Fakt mě takovýhle vy…nkové s..ou úplně nejvíc.Jak se někdo může těšit z peněz,které nejsou čisté.Jdětě vy zloději se už fakt v….t!!!!!Každý obracíme korunu v ruce,než ji pustíme a já jsem byla tak naivní,že jsem jim těm ZLODĚJŮM UVĚŘILA.JIŽ NIKDY VÍCE A VY LIDIČKY SI OD TÉTO FIRMY NIC NEOBJEDNÁVEJTE AŤ NEDOPADNETE JAKO MY!!!!!!!!A my podvedení bychom se měli spojit a vše zaslat na ČOI a PČR.Vím,že jsme o peníze přišli ale snad by nám měli pomoc krucinál.

  38. Už 40 dní, co mají v dodacích podmínkách, čekám na zaplacenou objednávku a stále nic. Už nikdy víc od nich a ani netuším, kdy a jestli vůbec mně objednávku pošlou.

  39. Zboží dorazilo cca do 1 měsíce, platbu jsem zvolila dobírkou. Ovšem co poslali za hrůzu: místo objednané kožešinové zimní bundy za 1 300 Kč přišlo něco, co použiju leda k večerním posezení na zahradě u ohně, hodnotu odhaduji maximálně na 300 Kč. Jsem tak naštvaná! Rivio je určitě podvodný shop a dobře ví, jaký dodává šunt. Dvacetiletý jednatel je v balíku. Zítra to budu řešit. Slušným způsobem požádám o nápravu, ale pokud neuspěji, pravděpodobně vezmu svého dvoumetrového syna a jednatele navštívíme na uvedené adrese. Je mně 60 let a nenechám se okrádat nějakými šmejdy. Na ČOI samozřejmě zajdu. Určitě u nich nic neobjednávejte. Budu informovat o výsledku.

  40. Nikomu nedoporučuji, aby od Rivia cokoli objednával. Po 41 pracovních dnech konečně něco dorazilo – ovšem (zatím) jenom půlka mojí objednávky! Prý mám být trpělivá a počkat! Nevím na co, sledovací číslo zásilky bylo jen jedno! Za mě je toto podvodné jednání, jsem nespokojená. Nedoporučuji tyto stránky!

  41. Bohužel jsem také naletěla podvodníkům z Rivia.cz. Chtěla jsem udělat radost vnučce na Vánoce, objednala jsem dekorace. Zrovna u nich! Dnes si s nimi, zcela k ničemu, dopisuji. Zkusím zajít do banky, zda se nedají peníze získat zpět.

    Nikdy se mi nic takového nestalo, jsem hloupá, naletěla jsem.

  42. Taky jsem jedna, co naletěla. 10.10.2021 jsem zaplatila za bundu 1 517 Kč. Po několika e-mailech, kde jsem chtěla odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, mě Rivio.cz odkázalo na nějakého Tin Tonga ze Šanghaje… Nemám zboží, ani peníze! Podvod! Pokud bude někdo podávat trestní oznámení, ráda se přidám.

    • Tak tohle bude mazec.Já mám víc jak měsíc zaplacené tričko a pořád mi nic nedorazilo.Ani kontaktní telefon nefunguje.Neposed jsem něco platila předem a navštívila tento portál!!
      Čtu jen samé nagativní recenze.Šmejfi zkurvený!

  43. Už 47dni čekám na zboží,chci peníze zpět a pořád mě odepisují,že zboží bude ať náma strach,nechápu jejich jednání.

  44. Boty na zimu zaplacené 30.9.2021 zatím nikde.Při požadavku o vrácení peněz na účet mě odepsali,že jsem souhlasila s podmínky.Tak zkusím reklamovat u své banky.

  45. Objednala jsem synovi mikinu. po měsíci a půl přišla úplně jiná. Okamžitě jsem ji reklamovala, dnes mi přišla zamítavá odpověď, že oni jsou pouze zprostředkovatelé a dodavatel mikiny reklamaci zamítl. Takže milé Rivio, stačí když do nabídky dáte kolonku MIKINY a pošlete zákazníkovi to, co uznáte za vhodné. Nechápu, jak ještě můžete fungovat.

  46. Ajaj, měla jsem si nejdřív přečíst recenze. také jsem zaplatila zboží. Pokud nedorazí, ráda se přidám k případnému trestnímu oznámení.

  47. Taktéž jsem těm šmejdům naletěla. V srpnu 2021objednáno a zaplaceno 900 a doteď nic. Na poště leží balíček z Číny, kde ještě požadují 200 dobírku, což mě zmátlo. Komunikace žádná, stále výmluvy. Obrátím se na ČOI ku. Toto je nehoráznost. A stále fungují. Lidi nic od nich nekupujte. Přijdete o peníze!!!!!!

  48. Batoh za 2,5k a dorazil po 90 dnech ale bohužel batoh byl úplně jiný reklamaci mi neuznali je to čínskej šmejd šmejd šmejd.

  49. Úplně stejný scénář. Zboží zaplaceno a nic. Čekám na zimní bundu. I když teď to vázne v Praze, někde na poště na celnim, ale čekám. 14 dnů. Takže uvidím no. Ale za chvíli to bude myslím i druhý měsíc. Pokud to přijde a velikost nebude odpovídat, tak ji prodám.

  50. Taky jsem čekala na balíček od 12.9..Dnes dorazil. Jaké bylo mé překvapení když k zaplacenému zboží přišel ještě dodatek k zaplacení cla a služby 217.-.Nikde na to Rivio neupozornilo že můžu čekat tohle. Prý to tak teď mají všichni co si objednají něco s Číny.

  51. Objednala jsem a zaplatila do tet nepřišlo vubec nic .Už je to 3 nedele .opravdu podvod .Nikdo u nich nic nekupujte.

  52. Já jsem taky náležela obědnala jsem si bundu za 450 korun v září a dodnes mi nic nepřišlo je to podvod příště si dám více pozor

  53. Když to tak čtu, tak jsem taky naletěla. 2.10. jsem objednala oblečky na panenku a zatím mi nic nepřišlo.

  54. Zboží přišlo po 3 měsících, i když bylo zaplacené předem, byla tam dobírka 230,- (asi clo). Kvalita hrozná, zboží téměř nefunkční.

  55. Rozhodně nedoporučuji. Jelikož jsem si nepřestala podrobně obchodní podmínky a doba dodání u zboží byla 7 dní a skladem. Nepřišlo mi nic podezřelé. Po 2 měsících kdy jsem zboží neměla jsem začala komunikovat po emailu a dozvěděla jsem se že údajně kožená bunda jde s číny . Hlavně vůbec nebyla laciná a po 3 mesicich mi dnes dorazila podzimní kozenková hrůza za kterou jsem doplatila 480Kč clo. Fantazie opravdu.

  56. Dobrý den, děkuji za tuto recenzi. Mám s rivio.cz velmi špatnou zkušenost. Není jednoduché někde jejich služby ohodnotit (na seznamu nemám účet). Doufám proto, že se toto dostane k co nejvíce uživatelům. Pokud máte tip, kde recenzi uvést, budu vděčná. Objednala jsem zboží na začátku září a minulý týden mi bylo dodavatelem sděleno, když jsem požadovala navrácení peněz, že „jsem souhlasila se zaplacením předem a tudíž oni platbu přeposlali prodejci a tím je to mimo jejich kompetenci.“. Dále uvedli, že jsem souhlasila s obchodními podmínkami (přiznám se, že jsem je nečetla), kde se uvádí možnost dodání do 365 dní. Při prodeji jinak inzerují dodání do 5 až 40 pracovních dní. Viditelným písmem. Zboží samozřejmě stále nemám.

  57. objednal jsem si kluzáky na myš a dnes mi došla pošťačka že chce další prachy 256 za kluzáky a 214 za celní řízení to za ty prachy koupím nové min 2-3 obyčejný myši k PC

  58. Dobrý den, také jsem si zaplatila drahou zkušenost. Nechala se napálit. Objednala si červené baleríny za necelých 700,- s odesláním již druhý den. Objednávku jsem učinila v srpnu. Zboží zaplatila předem a čekala. Zboží mi dorazilo téměř za 40 dní. A na poště chtěly clo 250,-. Takže boty, které ve vel. 41 odpovídaly vel. 39 a ani v uvedené tabulce neodpovídaly cm mi byly k ničemu. Reklamaci zamítli a odstoupení od smlouvy mě odkázali na Čínu. Takže jak píšete: východní kvalita za západní ceny. Peníze jsem mohla vyhodit z okna a ušetřit si všechny emoce – hlavně natěšení, posléze velké nasrání a v neposlední řadě obrovská bezmoc.
    URČITĚ NEDOPORUČUJI!!! A SNAD JE JEJICH PODNIKÁNÍ JEDNOHO DNE SAMO DOSTIHNE.

  59. Taky jsem bohužel naletela. Marne cekam na balik uz 43 dni. Nevim co ted? Priste si musim cist recenze nez zas neco objednam. Jsem pro hromadnou zalobu.

  60. Dobrý den, mám úplně stejne zkušenosti, pokud se někdo rozhodne podat trestní oznámení tak se přidám… Tohle je neskutečný, jak si to můžou dovolit…

  61. Už nikdy vic! Stále čekám přes 40 dní, zásilka nikde a přes email reaguji tak že Vám nikdo neřekne, kde Vaše objednávka je, nebo v jakém je stavu!!! OBRACÍM SE NA Českou obchodní inspekci.

  62. Dobrý den, objednané zboží dorazilo po cca 50 dnech. Kvalita hrozná. Ve stejný den jsem kontaktoval rivio. Od smlouvy nelze odstoupit – vyplňte reklamační formulář ( ten je však nefunkční a nelze odeslat). Zasláno oficiální odstoupení od smlouvy, na které přišla odpověď, že mám zboží na své náklady odeslat prodejci do Šanghaje a s žádostí o vrácení peněz se obrátit tam. Peníze jsem „odepsal“, ale požádal jsem ještě svoji banku o pomoc. Uvidím, třeba pomůže. Zatím se snaží 🙂

  63. Objednala jsem na stránkách Rivio sadu trech obrazu.Obrazy prisly po cca 3 mesicich bez rámu, obrazy prořízlé a ač doprava zdarma manžel na poště doplácel 222 Kč. Snad se už nenechám napálit.Pravda je,že jsem již nečekala,že zboží dojde.

  64. Zboží po půlroce dorazilo. Je to ale úplně něco jiného. Místo objednané košile mi přišla jiná, a tak za 600 Kč mám jen hadr ze 100% polyesteru, který je mi stejně malý a má hodnotu tak asi 40 korun.

  65. Objednala jsem ti zimní bundu, kdy mi psali že do 24 hod po zaplacení bude dodána, už je to přes měsíc a pořad nic. Požadovala jsem vracení peněz ale s tím ze nemam nárok. Přes Rivio už opravdu nikdy nic neobjednavame

  66. V září uhrazeno, c.zasilky mi z Rivia poslali, ale poslední pohyb je 29.10. Zboží se asi zaseklo v letadle..po žádosti o vrácení platby mi bylo sděleno, že zboží může přijít do 3 měsíců nebo 365 dní

  67. Po zakoupení dámské bundy bylo zjištěno, že velikost neodpovídá velikosti XL, rozbitý zip, celkový střih neseděl, kvalita materiálu neodpovídala požadavkům. Proto bylo v zákonné lhůtě 14 dní požádáno o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Rivio.cz prý peníze zpět nevrací a neručí za kvalitu. Je to pouze překupník z čínských portálů, kde zboží stojí třetinovou cenu.
    Byl podán podnět na českou obchodní inspekci.

  68. Dobrý den také čekám na zboží už 55 dní a po písemnem dotazů dostávám stále stejnou odpověď že mají ve smlouvě až 365 dní což sem nikde nečetla Takže nevím jestli se vůbec dočkám objednaného zboží .

  69. Taktéž jsem naletěla, zboží již více než 50 dní objednáno, na mé urgence odpověď, že jsem odsouhlasila obchodní podmínky . Dodací lhůta až jeden rok, což jsem si nepřečetla. Objednán overal pro miminko, měl to být dárek, takže víc jak 700 Kč v čudu a někdo se směje. Mám chuť předat ČOI, ale bojím se, že neuspěji. Podvod! Ale jsem naštvaná i na sebe, příště si budu dávat pozor od koho objednávám.

  70. Zaplatila jsem zasilku za temer 4tis.uz je to 2mesice a balicek nikde,jsou to podvodnici.Na maily odpovida robot,hruza des,zadna snaha,penize maji,tak co by se starali…Nikdo nic z tohoto obchodu neobjednavejte!!!

  71. I my také naletěli. Zboží nešlo a po 5 dnech přišel e-mail, že jsme uvedli špatnou adresu a jestli zboží chceme, ať zaplatíme dopravu znovu. Vykašlali jsme se na to. Zboží už máme doma, ale z jiného spolehlivého internetového obchodu. Rivio už nikdy více.

  72. Nenakupuje na Rivio.cz, tento podvodný e-shop pouze inkasuje vaše peníze. Ale zboží vám přijde, až se naplní kontejnery z Číny, jestli vůbec přijde. Po e-mailech sice komunikují, po 45 pracovních dnech vám oznámí, že se bohužel může zásilka posunout o dalších 40 dní a odvolávají se na obchodní podmínky. Ale bohužel na stránkách není ani zmínka o tom, že zboží je skladem u DODAVATELE.

    • Dobrý den čtu vaše ohodnocení na rivo cz.ja-si objednal pánskou bundu k vánocům už 28 října ale stále zboží nedorazilo chtěli peníze předem na účet a napsali že platba byla provedena .aze zboží doručí do 10 až 40a nebo 365 dní.pak napsali že mám znovu zaplatit za zboží a pak že dojde to zboží že jsou sprostredkovatele Marplesu.a že zboží je z tržnice.

  73. Dne 24.9.21 jsem objednala svetr, zaplatila 557,–Kč, dle pokynů jsem požádala Ceskou poštu o vyřízení cla, ale do 4.12.nic nepřišlo. Údajně jsem podepsala OP, kde lhůta dodání může být i delší než 40 dnů. Moje blbost, předpokládala jsem, že si zboží objednávám u českého prodejce, kde platí občanský zákoník. Bohužel jsem narazila na českého podvodníka, který za nemalé peníze dělá poskoka nějakému Číňanovi. Dle celního prohlášení má svetr hodnotu 2,– USD.

  74. 26.9. 2021 jsem pro manželku objednal podzimní bundu. Objednal jsem ji na telefonu. Vygenerováno mi to Q kód k zaplacení. Ten jsem nemohlo naskenovat, tak jsem objednávku opustil a bundu objednál a zaplatil na notebooku. Na telefon mi ale stále chodilo upozornění, abych zaplatil, že zboží je připraveno k odeslání. S Rivio si stále dopisuji. Nejdříve odpovídali, že zboží příjde do 40ti dní, pak vytáhli, že jsem souhlasil s možností dodání zboží až do 365 dní. Vzhledem k tomu, že jsem objednal podzimní bundu, žádal jsem o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Je to10 dní a nic se neděje.

  75. Neskuteční srá***, nikde při nákupu nebyka zmínka o tom, že budu čekat až 3 měsíce. Do současnosti nemám nic a nemohu údajně odstoupit od kupní smlouvy. Podám oznámení na ČOI

  76. Já jsem si objednala zásilku za více jak 2700 Kč a stále nedorazila.Uz 4x určují že mi nedorazila zásilka a nikdo není schopen říci kde se zásilka nachází,jen v emailu že jsou doručovací podmínky 40 pracovních dnů.Uz mi dochází trpělivost.Cekam už dva měsíce a jsem zvědavá v jakém stavu a jestli vůbec dorazí.Mam to jako dárek k Vánocům.Jiruna.C.

  77. Tak já jsem na tom stejně objednala jsem si před 2 měsíci bundu a stale nic Prý je v kazastane. Už jsem fakt nasrata že takto okradaji lidi. Zítra půjdu do banky aby mi vratili peníze, od nich nikdy nic nekupujte jsou to hnusný zloději!!!!!!!

  78. Marně čekám na balík už víc než 2 měsíce! Tričko za 500 Kč, ale pokud jenom hrabou peníze, jsou zralí pro policii! Každopádně se příště podívám nejdřív na recenze.

  79. Dobrý den, já též marně čekám na balík a na mojí žádost o vrácení finanční částky mi napasli, že jsou pouze zprostředkovatelé a že dodání může trvat i 365 dní. Výsměch. Naletěla jsem též.

  80. Přišlo mi poškozené zboží v hrozné kvalitě a nikdo se mnou nekomunikuje skrze reklamaci, která se nejspíš ani neuskuteční. Nedoporučuji. Ceny vysoké, kvalita velmi nízká.

  81. Jsou to podvodníci. Přišel mi kus zmačkaného hadru. Nechali mě sepsat reklamaci, zaslat foto ( prý pro posouzení) a pak samozřejmě napsali, že výrobce reklamaci neuznal. Jsou to šmejdi. Doufám, že se už další zákazníci nenechají obrat o peníze.

  82. NEDOPORUČUJI !!! Jsou to podvodníci. Zboží dorazilo za 4 měsíce, neodpovídá velikost, kvalita ani cena! Reklamace není proveditelná !

  83. Taky sem objednala a hloupě naletela objednávku mám zaplacenou už od 1.11.2021
    A dnes je 10.12.2021 a stále balík nikde po emailu se domlouvam balík i sleduji ale balík na samém místě a je v přepravě celníků nechápu člověk si objedná zaplatí a balík nikdy ………
    Kdyby náhodou někdo podával trestní oznámení ráda se přidám

  84. Objednala jsem zboží 14.10. 2021 a bohužel i zaplatila, do dnešního dne nic nepřišlo. Píší jen,že se v ojedinělých případech může dodací doba prodloužit na 365 dní. Jsem velmi rozčilená,že jsem naletěla takovým podvodníkům, nikdy se mi nic podobného nestalo. Pokud bude někdo podávat žalobu určitě se ráda připojím. Taky jsem se rozhodla podat oznámení na ČOI.

  85. Na boty čekám od 30.zari a ještě nedorazily a na jejich stránkách není ani možnost reklamace jsem o 700 Kč chudší a nikomu nedoporučuji tento tzv. Eshop využít

  86. Zboží,boty za 600 mi ještě po 4 měsících nedorazilo, za to mi přišel účet z celnice 223 za CLO a 200 za služby celní deklarace. Nehledně na na to,že jsem.musela poslat 10 papírů kde jsem ke zboží přišla, co je to za zboží odkud pochází, jak jsem ho uhradila a komu je určeno. Rivio je banda podvodníků,zde už nikdy!!

  87. Rivio jsou podvodníci, nenakupujte u nich. Zboží prý může podle jejich Obchodních podmínek dojít až za 365 dní. Tvrdí, že jsou jen zprostředkovatele a za dodávku necítí žádnou zodpovědnost. Inkasují jen peníze, marži si ponechají a jen objednají z Číny. Je na číňanech zda zboží pošlou nebo ne. I když pošlou a po cestě se ztratí nikdo nic nezjistí a vám zbudou jen oči pro pláč. Nic není pojištěno, takže vám nikdo nic nedá.
    Rivio to už nezajímá a za nic neručí. Nechal bych e-shop zrušit

  88. Pozor! Zboží od aliexpres z Číny. To jsem si nabehla. Luxusní kožená bunda z Rivio. Čekala jsem 3.mesice ještě k 1500kc jsem zaplatila 230kc clo a bunda jako od Vietnamců z roku 1990. Zničená. Reklamaci mi neuznali. Velký pozor!

  89. Přišel mi kabát a džíny – kvalita otřesná. Velikost jiná. Nedoporučuji. Reklamace zamítnuta a odkazují se na shanghaj.

  90. Objednal jsem bundu XXL Přišla po 45dnech aobléknout ji mohl akorát tak můj 6letý vnuk. Když jsem ji reklamoval 2x pokaždé to zamítli. Už bych u nich neobjednal ani ponožky. Podvodníci jen tahaj z lidí prachy.

  91. Psal jsem komentář a ten jste nevytiskli i když byl až příliš slušný na to co by zasloužili
    Příspěvky už zde nepíší. Farizejové

  92. Psal jsem komentář a ten jste nevytiskli i když byl až příliš slušný na to co by zasloužili
    Příspěvky už zde nepíší. Farizejové a ne demokraté. Pak že máme svobodu projevu

  93. Taky jsem se napálila. Objednala jsem zimní kojenecké kombinézy a zaplatila před více než
    dvěma měsíci. Sice s nimi vedu korespondenci, kde žádám navrácení peněz, ale z jejich
    strany jsou jen takové kecy, jak všichni uvádíte. Ale aby mě poslali kojenecké oblečení velikosti na 3 a 6 měsíců za 365 dní, tak to je na nic.
    Tímto všechny varuji vyhněte se RIVIU velkým obloukem.

  94. Přišel mi po více jak 2 měsících údajně kabátek, který je hadr bez podšívky a na moji reklamaci bylo řečeno, že nebyla uznána. Kdyby se prodávala hromadná žaloba,tak se připojím.!!!!!

  95. Rivio už nikdy!!! Zaplatíte hned a pak jen čekáte a čekáte a stále čekáte …na e-mail kde vám napíšou ze se dodací lhůta může prodloužit dokonce až na 365 dni, což je samozřejmě v podmínkách se kterými jste musel souhlasit při objednávce. Pecka!

  96. Moje sestra také naletela zboží zaplaceno víc jak měsíc a pořád nic poprosila jsem ji aby mi to obednala ale bouhzel mám smůlu a je nestastne vánoce a pak se můžeme divit proč je kolem nas takové zlo je mi z toho na nic a těch obchodu mají více

  97. Bohužel i moje sestra naletela víc jak měsíc čeká na balíček který jsem chtěla ja a stále nic JSOU TO PODVODNICI !!!!! a těch obchodu mají víc tak lidi dávejte si pozor opravdu krásné a veselé vánoce tak se prosím vydělávaji šmejdi

  98. Rovněž mám negativní zkušenost, také čekám na zboží již déle než 80 dní. E- shop je velice nesolidní, dokonce užívají klamavou inzerci, kde je uvedeno, že zbožím disponují skladem, přičemž teprve po objednání a zaplacení objednávky sdělí, že zboží bude dodáno v termínu do 40 dní, což indikuje dodání z asijského e-shopu typu aliexpres. Veškerá komunikace, včetně reklamace je automaticky generována. Při pokusu o reklamaci či dotaz na objednávku je opět vygenerována odpověď se srdceryvným politováním s vyjádřením promile neúspěšnosti v plnění dodávek, která zákazníka v této věci opravdu velice zajímá…

  99. Take jsme objednali podzimni bundu okamzite zaplatili i s postovnym a uz ctyri mesice piseme jim email jiny kontakt neexistuje a tet pry at cekame rok penize vratit nechteji a tet tu samou bundu nabizi beli amo

  100. Po několika reklamacích objednaného a nedodaného zboží mi chodily automaticky vygenerované e-maily s tím, že objednávkou a následným zaplacením souhlasím s
    obchodními podmínkami , a dodání zboží může trvat 10-40 pracovních dní.
    Ani po 40 dnech jsem se nedočkala. Nemám zboží, ani peníze.
    PODVODNÍCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  101. Také jsem se na recenze nepodívala – objednala jsem dceři přívěšek zdravotní sestry za 178 ,- . Tak jsem si řekla, že dobrý a bylo to poprvé, co jsem poslala peníze předem na účet, což jsem nikdy neudělala – to radši neobjednám. 21.9. 2021 mi napsali, že platba dorazila a že ihned odešlou. Ještě nedorazila a pořád mi odepisují, že na to mají 10-40 dní. A dnes (17.12.2021) mi odepsali, že to může být až 365 dní. Takže Rivio už NIKDY !!! A zvažuji i ČOI, že to nahlásím, když vidím, kolik vás tu je.

  102. objednala jsem si podprsenky, přišli po3 měsících, hrůza, ušité jak pro nějaký mimozemšťany, košíčky moc blízko sebe, podprsenka nepoužitelná, při reklamaci jsem musela nesmyslně vyfotit 4 krát podprsenku stejně reklamaci neuznali, že mám zboží poslat zpátky do Číny, nic si od této společnosti nekupujte

  103. Mám stejnou zkušenost. Jsou to zloději. Peníze nemám a a zboží také ne. Obrátila jsem se na ČOI a policii. Uvidíme. Raději si přečíst recenze před objednávou. To byla moje chyba.

  104. Zbozi mi po 50 prac. neprislo. Bylo mi receno ze mam cekat dalsich 40 prac. dnich. To uz mi ty detske zimni boty budou k nicemu. Pekne me nas… smejdi

  105. Katastrofa, podvodníci na peníze, vytvoření objednávky: 18. 10. 2021

    no hnus!!!!!! to chce nějakou státní kontrolu na podvodníky, kdo to kdy viděl čekat na zboží 365 dní!!!!!!!!!

  106. Na objednané zboží již čekám třetí měsíc. Odpověď je vždycky , že balíček ještě není v Čechách. Hlavně nikdo nenakupuje přes podvodnou firmu RIViO. Já jsem se nepodívala na recenze. Moje chyba. Ale ostatní bych od nákupu přes tuto firmu odrazují

  107. Zboží přišlo po 40 dni tak v hrozné kvality je to mikina z 100% polyesteru za 600kč,
    cenu má možná 60 Kč nebrala bych jsem ani kdyby bila zadarmo, Syn ji nechce takže hadr který půjde do koše. Rivio už nikdy . Čtete nejdřív recenze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Já jsem se poučila !

  108. Nedávno jsem psala, že mi více než 2 měsíce objednané a zaplacené zboží nepřišlo. Rozloučila jsem se s 859,- Kč. Byla jsem proto překvapená, když mi dnes, 23.12.2021 zboží dorazilo.
    Po přečtení všech těch recenzí jsem očekávala zboží nekvalitní, poškozené apod. Ale objednaný dětský spací overal(medvídek) je hezký. Ale trvalo to.

  109. Přidávám se také z špatnou skusenosti, ve spěchu jsem naletěla na podvodníky , velikost 3XL odpovídá velikosti M, vrátit zboží nejde, přitom to tam píše ze to možný je
    Rivio ne doporučuji

  110. Už od října čekám na 2 bundy, mám zaplaceno asi 2 tisíce. Chtela jsem pak jednu bundu vrátit, jak avizovala, ze lze. Pokud vůbec přijdou, budu na peníze zpět čekat taky tak dlouho? Obchod se tvářil normalne, nehledala jsem bohužel reference. Stále doufam…

  111. taky jsem naletěl místo kvalitní bundy přišel hadr kde nějakej číňan si ani nedělal práci s nášivkou a dal ji obráceně no už se nenapálím

  112. Nákupu na rivio.cz se vyhněte velkým obloukem!
    Eshop se tváří jako solidní, avšak pravda je jinde.
    RIVIO VYŽADUJE PLATBU PŘEDEM, pokud e-shop nenabízí platbu dobírkou, dejte ruce okamžitě pryč.
    Email, který zákazníka informuje o odeslání je jasným důkazem, že zboží je odesláno z Číny (udaná lhůta byla 5-40 dní).
    Zboží objednáno dne 24.09 a doručeno mi bylo až dnes 28.12 (měl to být vánoční dárek).
    Objednána pánská podzimní bunda za 900 Kč, avšak o kvalitě rozhodně nemůže být řeč!
    Spíše hadr než podzimní bunda :/
    Zákaznická podpora pouze po mailu sice funguje (odpověděli mi během 1 pracovního dne, ale ve finále jsou to všichni podvodníci!

  113. Čekám už dva měsíce na dárek k Vánocům. Rivio je nebezpečný obchod.Nechali si zaplatit a za naše peníze se válí někde u moře. Je to banda zlodějů. Už jsem kontaktovala ČOI a podala jsem žalobu.

  114. Zboží jsem objednala a zaplatila 8.listopadu 2021 a do dnešního dne jsem nic neobdržela. Po e-mailech dostanu neuspokojivou odpověď, pouze výmluvy. NEDOPORUČUJI COKOLIV OBJEDNÁVAT!!!!

  115. Již 60 pracovních dní marně čekám na dárek k Vánocům . Údajně dle odsouhlasených OP nemohu odstoupit od smlouvy, odmítají objednávku stornovat a peníze vrátit. Dodání se může dle výjimečných případech prodloužit na 365 dni , tak bude dárek na příští Vánoce ? Jak se bránit ? Jak je možné , že vláda dovolí takovým firmám podnikat a virtuálně sídlit na vymyšlené adrese!!!! Zjištění , zboží jsem mohla objednat za 1/3 ceny.

  116. Objednavka(vesta 875 kc) dorazila za 4 mesice (po nekolika ugencich) navic velikost neodpovidala,zbozi v hrozne kvalite ,podvodny e-shop,odstoupit od smlouvy nelze, Nikdo si zde nic nekupujte je to hnus a podvod!!! je to pro zalobu a prace pro policii. Eva

  117. Na objednané zboží čekám již víc jak tři měsíce a pokud se dočkám tak asi taky jenom nějakého hadru.
    S politováním musím konstatovat, že opět vyhrál lidský šmejd. Jak snadné je klamat ty, kteří čekají slušnost a férovost. Tady neplatí objednám zaplatím a dostanu. Zklamání je to jediné co se tady dá čekat.
    Nedoporučuji si objednávat zboží přes společnost RIVIO.CZ

  118. Už nikdy. Luxusní kardigan z obrázku ve skutečnosti vypadá jak hadr, ani na podlahu není dobrý. Kousavý materiál s kazy, špatně zpracovaný. Délka měla být do půl lýtek a je nad kolena. Nijak extra vysoká nejsem. Barva opravdu hnusná. Skutečná hodnota ani ne stovka. Zaplatila jsem bez pár korun tisícovku. Byl to nákup na zkoušku. Ještě že jsem se nedala strhnout pobídkami na slevy a dárečky k dalšímu objednávání. Čekala jsem přes tři měsíce a dočkala jsem se šmejdu, který by byl drahý i zadarmo. Jsou to podvodníci, kteří se jen jako seriózní tváří. Reklamace je komplikovaná a o ničem. Nikomu bych u nich nakupovat nedoporučila. Stálo by za to, pořádně si na ně posvítit. Ale aspoň jsem se poučila a příště si napřed projdu recenze, jak to dělám vždycky a nebudu spěchat s žádnou objednávkou. Toto byla první a taky poslední zkušenost tohoto typu.

  119. Katastrofální eshop rivio, příslo mi zboží po půl roce a v Katastrofální kvalitě a místo Xl mi přišlo S,takže na vyhození, a reklamace zamítnutá .Dávejte si pozor na tento nejhorší eshop v jakém jsem nakupoval, něco šíleného jak ojebavaji lidi od peněz jsou snad ještě horší než čeští šmejdi.

  120. Dobrý den, ráda bych upozornila ostatní, nikdy nekupujte na rivio, mollio. Zakoupené zboží zaplatíte a pak jen čekáte. Pokud vůbec přijde, je nekvalitní. Nemůžete odstoupit od smluvních podmínek. Tak pozor.

  121. Mam stejne zkušenosti, jako ostani zákazníci kterym nepodali zbozi v danem termínu. Odstoupení od smlouvy podle nic nejde ani vraceni peněz na zboží cekam necele 2 měsíce, jedine cim se ohrazují to je jejich podminkama a podepsání smlouvy, navrat penez není mozny

  122. Zboží došlo po 4 měsících.Bohužel z úplně jinýho,nekvalitního materiálu,než bylo uvedeno na webu.Už nikdy více.Alespoň že velikost souhlasí.Střih u bundy i vzor tenisek souhlasí,ale materiál je žalostný u obou věcí.

  123. Objednala a zaplatila jsem kojenecké zimní oblečení někdy v září a nemám nic.
    I kdyby mi to přišlo za 365 dní, je to velikostně k ničemu.
    Korespondence s Riviem taky k ničemu, psali si se mnou jako s blbcem a mají pocit, že jsou
    nepostižitelní.
    Proto pokud někdo budete podávat trestní oznámení nebo už jste podali, kontaktujte mne
    přidám se.

  124. Hanka
    Dobrý den prosím vás nenakupujte přes Rivio tady jsou to podvodníci marné čekání na zboží z října.Vim ze peníze ani zboží neuvidim jen chci prosím varovat na tyhle podvodníky je to az neuvěřitelné že si tohle někdo ještě dovolí v téhle těžké době

  125. Pozor na tuto firmu, už čekám na zaplacené zboží 3 měsíce, když jsem chtěla od smlouvy odstoupit, firma za nic neručí, oni jsou jen zprostředkovatelé, peníze nechtějí vrátit mám čekat 365 dnů. Nedoporučuji u nich nic objednávat. Zaplatíte a nic vám nepřijde.

  126. Objednala jsem panskou zimni bundu , objednano 22.10.2021 . A zasilka nikde , porad jim pisu emaily a proste nemam udajne pravo na nic .. zasilka se muze z 60 dnu protahnout na 365 dni .

  127. u Rivio NENAKUPUJTE, cekam na zbozi uz 90 dnu, emailem mne psali ze doruceni 40 dnu muzou prodlouzit o dalsich 40 dnu a pak o 365 dnu…. mam dost …penize nikde a bunda taky ne …odvolavaji se na hodne divne obchodne podminky….hlavne napsala som asi 20 mailu a porad dokola mne chodi automatem ty stejne 3 odpovede…..

  128. Dobrý den
    Bohužel jsem svojí blbostí rozšířil řadu podvedených zákazníků Rivia, dnes jsem komunikoval s podpůrnou linkou z dTestu. Šance na hromadnou žalobu je v současném právním zřízení nemožná.
    Tomáš Niedoba
    602626225

  129. Dobrý den, bohužel jdem taky naletela!uz budu číst recenze ! Zboží mám objednané 2 měsíce a pořad mi píšou trapné zprávy ze dodací lhůta se prodlužuje

  130. Taky marně čekám na bundu měla jsem ji píď stromeček,možná až ty další a kdoví jestli,jsou to zloději,usekat ruce.Ale vědí jak si vydělat a je jim jedno jak.

  131. POZOR PODVOD
    Klasičtí PODVODNÍCI !!!!!! NIC NENAKUPUJTE u RIVIO.CZ !!!! Shrábnou prachy a pak jen výmluvy a výmluvy……ha*zlové

  132. Zboží přišlo téměř po 3 měsících. Hrozná kvalita, velikosti neodpovídají, zboží jiné než na webu. Nenositelné. Reklamace na poškození zboží neuznána. Vyhozené peníze. Již nikdy více.

  133. Rozhodně nedoporučuji objednávat, platila jsem 24.10.2021, zboží dorazilo až dnes 13.1.2022 (ze tří věcí přišly dvě), navíc jsem musela před Vánoci vyplňovat pro celní úřad jakési hlášení o obsahu zásilky…Zboží neodpovídá tomu, co jsem si podle obrázku a popisu představovala…

  134. Objednala sem teď už 5ti měsíčnímu synovi kombinézu na zimu v říjnu 2021 za skoro 700 peníze samozřejmě předem na účet, no ale už je leden 2022 a stále nic, už s téhle stránky nic nebudem kupovat. Kdyby šlo tu stránku nahlásit za okrádání bylo by to fajn …..

  135. Od července čekám na letní sandále, bohužel marně. S firmou jsem si několikrát psala, vždy odpoví že s tím nemají nic společného. Myslím si, že by neměli sprostředkovat obchod s někým o kom ví, že nepošle ani peníze, aby zboží. Rivio by měli být potrestáni. Protože ví o stížnostech lidí a i přesto nic neudělali, aby se tohle nestalo dalším lidem!!! Kolik už nás je co přišli o své penize

  136. Od října čekám marně na kožené tenisky…to bude asi model jestli ovšem vůbec dorazí někdy….už nikdy víc rivio ani balando!!!!

  137. Přesně jsou to podvodníci firmy vlastní nějaký cucak ročník 2002 který s lidí tahá pouze peníze. Kdyby chtěl někdo podat hromadnou žalobu rád se připojím.

  138. 3.10.2021 objednány a zaplaceny u této společnosti 2 trička. Do dnešního dne nedorazilo nic. Po urgování zásilky přišla od společnosti zpráva, že na vyřízení objednávky mají až rok a nelze odstoupit od smlouvy.

  139. Zboží dorazilo za půl roku. Je malé, nesouhlasí velikost, nelze vrátit, nejde vyplnit reklamační formulář, hrůza. Dělají z nás úplný dementy. Vše nahlásit na Policii! Takhle to přece nejde, okrádat lidi. Napište na Facebook, ať Rivio nikdo neobjednává! Musíme stát při sobě.

  140. Už 4 měsíce čekám na batůžek pro dcerku. Platila jsem předem, stálo mě to 600Kč a evidentně to byla velká chyba! Takže Rivio nebrat!!!

  141. Zdenka, přes Rivio jsem objednala 6.10 2021 bundu došla 10.1 2022 úplně jiná než jsem objednala ,reklamaci zamitli.Mozna budu řešit přes ČOI.Nebo pořad černé ovce,

  142. Objednané kalhoty v listopadu 2021, bohužel nic nedorazilo, e-shop se vymlouvá na OP. Prosím pokud je tu někdo kdo sbírá kontakty na trestní oznámení ať se mi ozve. Ráda se připojím.

  143. Také na zboží marně čekám od listopadu. A navíc už nefungují žádné zpětné kontakty – email, zákaznická linka, atd. Vše je „nedostupný web“. Takže jsem jedna z dlouhé řady, která přispěla podvodníkům na „nový kabát“. Jsem přesvědčená, že Rivio zruší, a založí nový pod jiným jménem…

  144. moje zkušenost s e-shopem Rivio naprosto totožná jako u ostatních, zboží objednané a zaplacené , ale bohužel marně čekám již 2 měsíce. Nyní již stránka ani neexistuje. Takže se napakovali a adiéé

  145. Myslim že zboží když půjde pěšky tak tu bude dříve pokud ho něco nepřejede. Dáváme podnět k vyšetření trestného činu podvodu a pokud se chce ještě někdo přidat pošlete e-mail na rada.t2204@seznam.cz myslím že si to bude dotyčný pamatovat. Kdo jde do toho?

  146. Koukám, že jejich web už nefunguje, zaplacené zboží v polovině listopadu 2020 stále nedorazilo, e-mail jim nelze doručit. Jak jste postupovali?

  147. MAm objednávku již 2 měsíce čekám nic v životě již nic nezaplatim dopředu hajzlove dám to policii trestní oznámení

  148. Já nechtěl objednávat přes Ebay, protože dodací lhůta mi připadala dlouhá 🙂
    RIVIO na svých stránkách o dodací lhůtě (doba od odeslání zásilky po zazvonění u domovních dvěří) nemá šibalsky ani slovo. A to jsem si dal s hledáním záležet. Totiž, má, ale toto: „Zásilka bude dodána ihned poté, co nám dorazí Vaše platba.“ (Asi mysleli: „odeslána“, ale co už…)
    Tak, musím říct že jsem se po týdnu čekání dočkal: přišlo mi oznámení o celní proceduře! Asi těch pár stovek oželím, protože čuchám další doplatek, a co bude v balíku by byl oříšek i pro Schrödingera…
    Tyhle informace solidní prodejce udává pravdivé a přesné!

  149. Zaplatila jsem a zboží neprišlo ani odeslání dotazů na balík neobešlo a o kontaktu na firmu nikdo neví -podvodnici nic vic

  150. Nedávno jsem zde zanechal názor. Zřejmě ho smazali ale můj právník už připravuje trestní oznámení. Když se neozvu budou to dělat pořád a pod jinou firmou. Přítelkyně prostě koupila nejdražší hadry na podlahu které objednal mevědomě syn který věřil že bude vše v pořádku. Kdo se chce přidat at se ozve a komu je to jedno at se znova napálí. Ozvěte se na email r.termer@seznam.cz.

  151. Bohužel i já jsem naletěla na zdánlivě věrohodně vyhlížející stránky. 3 měsíc žádné zboží nepřišlo, maily se vracejí jako nedoručitelné a už se nelze ani přihlásit na stránky, které hlásí eror!!! Pozor na ně, okrádají lidi, je to jeden velký podvod!!

  152. V říjnu sem si objednal zimní bundu a kalhoty z Rivio.cz sem si myslel,že mi to pošlou s česka.
    Sem neměl vůbec tušení,že to je s číny,kdybych to věděl,tak bych si to vůbec neobjednal.
    Dorazilo to dneska,chvástají se,že to je velmi kvalitní zboží,ne jako u ostatních prodejců.
    Bohužel jsem na to skočil,stálo mě to 2300kč.
    S tý bundy čumí nitě,ale fakt hodně nití a dlouhejch,to sem v životě neviděl.Material taky stojí za prd.
    Takže od nich si už nikdy nic neobjednam!!!!

  153. Naštěstí jsem přišla „jen“ o 700,- a s tím hadrem se nedá ani vytřít podlaha. Ale asi nemá cenu se s nimi špinit a ztrácet nervy…..inu, za blbost se platí…

  154. Zboží zaplaceno v říjnu 2021 ,urgovano každý měsíc, odpověď jedna a ta samá odkazy na obchodní podmínky. Včera dorazilo 31.1. 2022 . Jak píšete všichni ,zboží neodpovídá fotkám, kvalita katastrofa.
    Vrácení??! Nepřichází v úvahu. Jak se tohle může v dnešní době stát a ještě jim to prochází pořád a pořád dokola!

  155. Tohle se mi ještě nestalo! Objednávám skoro všechno přes e-shopy. Většinou odešlu objednávku a do týdne mám zboží doma. Tohle mě opravdu mrzí. Chtěla jsem příteli koupit k Vánocům lepší mikinu. Zatím se nic neděje, takže doufám, že ji dostane snad k příštím Vánocům. Stála 1300 a jinak než platbou předem nešlo objednat. Jinak si zboží objednávám na dobírku, abych se takovýmto parazitům vyhnula. Počkám ještě tak měsíc dva a poprosím kamarádku právničku, aby je trochu popohnala. Na email o odstoupení od smlouvy reagovali obratem slovy:
    „Dobrý den, Vážený zákazníku,
    omlouváme se, ale v obchodních podmínkách, se kterými souhlasíte potvrzením a odesláním objednávky, uvádíme, že Rivio.cz je zprostředkovatelem platformy “Marketplace”/online tržiště pro český trh, nikoliv prodejcem.
    Doba na odeslání objednávky činí standardně 3-25 pracovních dní. V 99% případů se objednávka zasílá zákazníkovi ze skladu prodejce do 3 dní. Od této doby následně plyne dodací lhůta zboží.
    Zboží je skladem u zahraničního dodavatele, tzn.že my okamžitě po úhradě objednávky tuto zpracujeme, předáme dodavateli a ten ji v rozmezí 10-40 pracovních dnů dodá.
    Dodací lhůta se může ve vyjímečných případech prodloužit až na 365 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě ( viz.obchodní podmínky – doprava a platba).
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne
    zákaznická podpora Rivio.cz.“
    Myslím, že v dnešní době se obchod nemůže ohánět hláškou, že má na dodání zboží 365 dní.
    Doklad o zaplacení mám, takže to taky asi budu řešit přes Policii.
    Od teď si taky budu číst recenze!!!

  156. Zdravím chtěl by jsem se zeptat jestli to někdo řešil už přes policí nebo podobně, objednával jsem přítelkyní bundu zaplatil předem, v listopadu minulého roku a dnes mi píšou že objednávka je vyřazena, Rivio neodpovídá jinak než zkopirovaným textem že mám čekat. Už na to nemám nervy…

  157. Také jsem zklamaná.. a čekám již 3 měsíce na ledvinku pro dceru.. psala jsem jim několikrát ale mají stále čas…se zbožím už jsem se rozloučila a s penězi taky..jako sprostredkovatele by se měli postarat i o to ať je zákazník spokojený nebo to vůbec neprovozovat..jsem naštvaná hlavně na sebe, protože příště než si někde něco objednám, důkladně si přečtu obchodní podmínky…doufám, že s takovým přístupem budou mít čím dál tím méně zákazníků…100% NEDOPORUCUJI

  158. Dobrý den také jsem si objednala 10.rijna2021 a zásilka mi došla po dlouhém řešení se zprostředkovatelem který nebyl zrovna ochotny semnou komunikovat po 6 reklamacich je to hrůza a je to na žalobu

  159. Bohužel se i já musím přidat k těm, kteří naletěli na hezké obrázky . Většinou jsem ostrazita, ale tentokrát jsem si naběhla. Objednala jsem luxusní dlouhý pletený rolák v krásné světlé zelenkave barvě, tuším že se jí říká minda. První zklamání, když mi přišlo upozornění na dodací lhůtu 60 pracovních dní. Druhé ještě větší zklamání, když mi konečně dozazil dva měsíce o jednany vytoužený svetr v tmavě ošklivě zelené barvě, zcela jiné, než byl inzerovaný a mnou objednaný, o kvalitě raději pomlcim. Třetí nedá se říct zklamání, ale už naštvanost, když jsem do otvoru velikosti M, nemohla dostat hlavu (velkou jí fakt nemám, jsem štíhlá, vysoká) a při svlékání jsem zjistila, že se svetr začíná na několika místech „rozjíždět“. Drahý „luxus“. Toť moje zkušenost a upřímně i moje hloupost, takže se vracím zpět ke své ostrazitosti, poučena a znechucen, a s názorem „na co si nemohu sáhnout a zkusit, to mi za tohle fakt nestojí!“

  160. Taktéž se marně snažím ze společnosti dostat své peníze zpět, zaplatila jsem 660 Kč za boty v listopadu, které nikdy asi nebudou….. Možná by nebylo na škodu podat návrh na prošetření podnikatelských aktivit této společnosti na území ČR u České obchodní inspekce a nechat jim zablokovat internetové stránky …..

  161. Bohužel jsem také stále nic nedostala už 2měsice čekám prosím od Rivia nic neobjednávat .

  162. My jsme udali obednavku za 5500,ale zdalo se nam divne platit neco dopredu,a takovou castku,nic jsme neplatili,jen nam napsali ze po 2 dnech jim nedosla platba,a nase odpoved jaka je cekaci doba,oni ze az 45 dnu a my ze nebudem cekat do jara na to,tak snad z toho nic nebude,zejsme nezaplatili,a dobře udali

  163. Od 28.12.2021 taky marně čekám na objednané zboží. Chtělo by to hromadnou žalobu.Korunka ke korunce a milión je v kapse…

  164. Objednavka v 12/2021, objednala jsem pletaci stroj se 40 jehlami, dodavka 14.2.2022 a pletaci stroj s polovicnim poctem jehel.

  165. Místo zimního kabátu z umělé kožešiny xxl přišlo bolero velikosti dětské xxl(152-164). Reklamační formulář poslán dvakrát,oboje zamítnuto, což je proti obchodnímu a občanskému zákoníku.

  166. Nespokojenost!!! Podvodníci! Kvalita hrůza! Čekala jsem na balík 2 měsíce!!! Od teď jen do kamennýho obchodu!!!

  167. Takže tenhle zkurveny e shop. Si udělal reklamu na vánoce objednal sem kalhoty a mikinu a přišla mi údajná velikost xxl do které se sotva vejde můj kámoš a to má velikost xs poté kalhoty xl a do těch nestrčim ani ruku jestli najdu nějakeho toho českého provozovatelé tak mu zlamu hnáty

  168. Zboží objednané začátkem listopadu 2021 -leginy pro vnučku -původně jako dárek na vánoce.
    Dárek přišel před týdnem za 3 a půl měsíce. Velikost odpovídá. Zboží newní moc kvalitní,ale dcera je vystudovaná návrhářka tak si s tím poradí. Rozhodně bych nedělala ani reklamaci.Bohužel jsem poprve formi neprověřila .Tak varuji všechny neobjednávejte od této firmy.Když jsem chtěla zrušit objednávku -napsali,že to nejde -podepsala jsem to prý ve smlouvě.Taky jsem udělala chybu,že jsem zboží hned zaplatila.RIVIO !!! NEOBJEDNAVEJTE!!!

  169. Dne 11.11 2021 jsem objednala dámskou peněženku od 26.11 2021 je někde na cestě a dneska 22.2 2022 stále peněženku stále nemám u sebe měl to být vánoční dárek k vánocům v roce 2021 a ne 2022 a na reklamaci že chci vrátit peníze do dneška nikdo nereaguje. Rozhodně tady s toho eshopu neobjednavat

  170. RIVIO. Podvodníci největšího kalibru. Objednal jsem si trička, košile a boty. Hrozná kvalita, neodpovídá barva, velikost, design ani materiál. Velikost mají snad pouze jednu a mění na oblečení pouze označení velikosti. Boty přišli poškozené, poleptané bílým plastem. Všechny reklamace zamítli, že oni za to nemohou a mám vše reklamovat u výrobce. Což je velká hovadina. Zvažuji žalobu, za nedodržování českých zákonů a ČOI by se na ně měla detailně zaměřit.

  171. Dobrý večer,u Rivio.cz jsem si objednala zimní dámskou bundu,na kterou jsem čekala déle než píšou na stránkách.Bunda co mi dorazila,vůbec neodpovídá obrázku a nedá se nosit v zimně..Řeším to s Riviem.cz a ty mi nebyli ani schopný odepsat a poslat kontakt s kým to řešit…Vůbec nefoporucuji

  172. Zboží dorazilo po 4 měsících poškozené, jiné a nekvalitní. Na reklamaci nereaguje, neuznává a nesmyslně odkazuje na komunikaci s jeho dodavatelem v Shangai. Odstoupení od smlouvy neexistuje!!!! Nedovoláte se ničeho!!! Vyhozených 800,-kč komínem!

  173. Po 3 měsících přišlo zboží, jinak velikost, bez kapuce a co myslíte, reklamace neuznana a 1000 kč v prachu, zmrdi.

  174. V životě si odtud nic nekupujte.
    Udělala jsem to jednou a opravdu už nikdy víc! Absolutně neprofesionální jednání a z jejich strany a komunikace po emailu nulová, když jsem asi 5x požádala o telefonní číslo, tak mi byl poslán automaticky vygenerovaný email :)) jsou to podvodníci, nic jiného.. nejlepší by bylo, kdyby je někdo nahlásil na ČOI a ukázalo by se, co za “inteligentní lidi” vede tenhle internetový portál.. 🙂 opravdu, i zboží přímo z wishe objednané mi přišlo dřív, než tohle.

  175. Neskutečně mizerný eshop před kterým varuji.Zboží objednáno na vánoce jako dárekpro syna.Přišlo za 4měsíce a jen poloviční objednávka(syn hodně zklamaný). Po žádání navrácení peněz za nedošlé zboží nereagují. Už nikdy více!!!! Podvodníci!!!!

  176. Já mám od loňského srpna objednaný 2 přívěšky a do dnes je nemám hlavně že schrabli peníze nejsou schopni ani vrátit peníze hlavně že reklamujou co prodávají a přitom nemají nic

  177. Objednala jsem tenisky světlemodrošedé ve velikosti cca o 1,5 cm větší, než mám velikost. Nejenže dorazily tenisky o dost menší, ale v tmavě modré barvě, otřesné kvalitě a páchnoucí. Proti zdejším komentářům dorazily skoro rychlostí blesku – za dva měsíce. Tenisky jsou vhodné na vhození do popelnice.

  178. Taktéž se podělím o mou zkušenost. V říjnu 2021 jsem si objednal GPS pro psa. Dodnes tj. 3.6.2022 ji nemám. Vyjádření Rivia ? „Vaši reklamaci nedoručené zásilky jsme se pokusili vyřídit u dodavatele zboží a bohužel byla ze strany dodavatele zamítnuta. V tomto případě se jedná o finální rozhodnutí ze strany prodejce a i přesto, že jsme dělali vše co bylo v našich silách tak nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit rozhodnutí dodavatele.

    Vrácení platby tedy není v našich možnostech

  179. Taky stále cekam na objednávku. Uz je to více než 40 dni a po urgovani také odpoved, ze mají az 365 dni dle smluvních podmínek. Rozhodne u nich nikdy nic nekupovat!!!

  180. Já 11.7.2022 objednala synovi, že to bude mít k narozeninam mikinu pokemon za 800 a pořád nic. KdZ už jsem našla telefon nebo email, neexistuje. A na mollio.cz jsem objednala ještě triko za 309kc a to samé. Takže 1200v pi*i. Někdo to nahlaste

  181. 2-4 měsíce, no dobrá. Já už čekám více jak 365 dní (od 9.8.2021). Po cca 3 měsících došla jen část objednávky a zbytek nikde. A to po mě kurýr ještě chtěl 248,- Kč, o ktetých nebyla nikde ani zmínka. Možná šlo o CLO, kteté se ale začalo platit až cca 2 měsíce po mé objednávce.
    UŽ NIKDY NIC Z Rivia !!!!!!!!!!

  182. Dobrý den lidé, prosím nenakupujte vůbec přes rivio.cz jsou podvodníci co kradou naše peníze,a prosím nahlásit na Policii co nejvíce lidí o rivio.cz. Děkuju

  183. 11.8. objednáno zboží, zitra je 1.9. a nikde nic. Požádám io vrácení peněz a uvidíme co se bude dít. Nejhorší podvodný eshop ever

  184. Objednal jsem si kabel u firmy Rivio, čekám třetí měsíc na dodávku, je s podivem, že
    není nikdo schopen takovou firmu na internetu zablokovat… (údajně zboží skladem).

  185. Zboží jsem objednala 25.7. , zboží nepřišlo. Komunikují s Vámi jen přes email automatickými meily s odkazy na podmínky, které však nikde nebyly k přečtení. Posílají odkaz na sledování zásilky, uvedené číslo zásilky však vůbec není v evidenci. Jedná se o podvodníky, kteří jen inkasují peníze. Pokud by okradenych bylo více, chtělo by to nahlásit na PČR. Neobjednavejte od nich nic, jedná se o PODVOD!!!!

  186. Vzkaz pro majitele účtu ve fio bance kde byli převedeny peníze za žádné zboží. Veřejné vás proklinam zloději skurveny za to že okradate lidi. Ne policie ale boží trest vás teď postihne. Seru na prachy které jsem poslal tímto proklinam zloděje co okradaji ať vám ochrnou ruce a chcipnete do morku kosti v bolestech. Teď se nazerte jako politici. Taky na vás dojde moje kletba.. chcipaci…….poznate to brzy

  187. Také jsem si objednala sukni ve velikosti XXL, přišla tak maximálně ve velikosti S. Zboží se nedá vrátit, lze jen vyplnit reklamační formulář a ten zamítli. Děs, jedině řešit s policií.

  188. Na zaplacené zboží čekám už víc jak 14 měsíců. Po mém požadavku o zaslání jimi avizovaných dokumentů o urychleném vyřízení zbytku objednávky na stranu dodavatele, několika urgencích, neustálé korespondenci, výmluvám (rádoby na oko omluvám)….. se mnou Rivio na konci srpna 2022 přestalo úplně komunikovat. Z objednávky, která obsahovala 4 věci, dorazily pouze 3 a to ještě v jiné kvalitě, než bylo patrné při objednávání, velikostně také neodpovídalo, ….. Samozřejmě nedorazila ta nejdražší část objednávky. NENAKUPUJTE přes tento podvodný překupnický e-shop!!!!

  189. Je rok 2023, „Balando stále pokračuje. Také jsem asi naletěla. Recenze čtu až teď. Je to hrozné, jak v takové společnosti si mohou šmejdi dělat, co chtějí. ČOI nereaguje, nebo to nechce řešit? Už nikdy více Balando!!!!!!

  190. Od 19.8.22 čekám na své zaplacené zboži,které jsem objednala ,protože bylo napsáno, že je skladem…již 2x jsem psala e-mail s dotazem ,kdy zboží obdrzim,pokaždé stejná odpověď .Zrušení objednávky prý není možné .Tato firma je jeden velký podvod a já udělala chybu ,že si neprečetla recenze před objednanim.Klidně bych se připojila k hromadné žalobě .

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno