Skoro každá tuzemská rodina, která vlastní televizní přijímač, odvádí každý měsíc 135 Kč. Podle zákona totiž musí platit Václava Moravce, Jana Smetanu a další esa veřejnoprávního vysílání. Co když Českou televizi neslujete? To není polehčující okolnost. Diskutabilní povinnost většinou vzniká prostě jenom proto, že máte doma „bednu“, anebo neodpovíte na výzvu! Úplně jiné podmínky nabízí svým zákazníkům soukromá satelitní televize Skylink. Kontrola servisního poplatku potvrdí, že za pouhých 70 Kč získáte mnohem víc než veřejnoprávní stanice.

V České republice chytnete „jenom“ 36 programů

Vlastník satelitní televize, lucemburská společnost M7 Group S.A. slibuje v základním balíčku (Digital + Digital HD) celkem 58 televizních programů. Ovšem některé stanice počítá dvakrát, například ČT1 a ČT1 HD, ačkoli obsah zůstává stejný, liší se pouze kvalita přenosu. Programy označené hvězdičkou jsou zase dostupné „jen pro karty užívané na území Slovenské republiky. Kolik stanic tedy opravdu poskytuje Skylink? Kontrola servisního poplatku odhalí, že základní balíček obsahuje 36 programů, dostupných na území České republiky.

  • Základní: ČT1, ČT 2, ČT24, Doma *, Fanda, Markíza *, Markíza International, Noe TV, Nova, Nova International *, Prima, Prima Comedy Central, Prima Love, regionalnitelevize.cz, Relax, STV1, STV2, Smíchov, TA3, Telka, TV Barrandov, TV Lux, TV Regina, TV8, Wau *
  • Filmové a dokumentární: ČT art, Dajto *, Joj Plus *, Kino Barrandov, KinoSvět, Nova Cinema, Prima Cool, Prima Max, Prima Zoom, TV Joj *
  • Hudební a life-stylové: Barrandov Muzika, Mňam TV, Óčko, Rebel, Retro, Šlágr TV
  • Dětské: ČT Déčko, Barrandov Plus
  • Sportovní: ČT Sport

Kolik účtuje Skylink? Kontrola servisního poplatku

V rozšířených, dražších balíčcích získáte další programy – například CS Film, History Channel, nebo stanice výhradně pro dospělé. Potom ani nemusíte zvlášť odvádět servisní poplatek, všechno máte dohromady v jedné ceně, která sahá od 109 Kč po 1 100 Kč měsíčně. „Jsme nejlepší satelitní televize,“ tvrdí Skylink. Kontrola servisního poplatku ovšem není jediným způsobem, jak sebevědomou proklamaci ověřit, takže klidně otevřete tematiku obchodních podmínek níže v diskusním fóru.

Forma servisního poplatku Česko Slovensko
Pravidelná měsíční platba 70 Kč 2,60
Jednorázová platba na 12 měsíců 1 070 Kč 39,70 €
Jednorázová platba na 24 měsíců 1 680 Kč 62,40 €
Jednorázová platba na 5 dní  25 Kč 1,00 €

Ceny jsou účinné od 1. 4. 2016, uvedené včetně DPH.

  • Láká vás Skylink? Kontrola servisního poplatku ovšem ještě není u konce!
  • Pokud odvádíte měsíční platbu, zkontrolujte, že peníze odcházejí prostřednictvím SIPO nebo Inkasa z účtu.
  • Nezapomeňme také, že krátkodobá platba na 5 dní probíhá zasláním SMS zprávy na číslo 90211 (pro Českou republiku), anebo na číslo 8877 (pro Slovenskou republiku), s textem: SP číslo dekódovací karty

36 KOMENTÁŘE

  1. Chci vědět, zda u Vás mám zaplacený servisní poplatek. Zaplatil jsem Vám servisní poplatek složenkou ze dne 22.07.2016: 1070Kč. Vaše SMS mě rozhodila a nevím, zda u Vás mám zaplaceno.
    Složenka – Poukázka A, den podání 22.07.2016, podací číslo: 15026, částka: 1070.
    Děkuji.

    • Dobrý den, pane Moulisi, abyste se přesvědčil, zda máte skutečně zaplacený servisní poplatek, budete muset kontaktovat přímo společnost Skylink, například na telefonním čísle 595 694 310 (asi není bezplatné vzhledem k tomu, že nezačíná čísly 800). Vámi zde uvedené informace možná nebudou stačit, asi budou chtít znát i číslo Vaší „Skylink karty“.

      • Uvedl jsem číslo, což ale nestačí. Chápu, ještě potřebují velikost bot a čas, který strávím na toaletě.

    • Pane Moulisi, samotného mě zajímalo, za jak dlouho a jakým stylem Skylink zareaguje, takže jsem jim poslal Váš dotaz a zde je odpověď, respektive navazující otázka:

      „Dobrý den pane Moulisi,
      platbu 1070,- Kč u vaší karty evidujeme, platba byla automaticky uložena do kreditu, jelikož u platby byl uveden specifický symbol 133, což neodpovídá platbě Servisního poplatku, ten má specifický symbol 100.
      Budete chtít za tuto platbu prodloužit u Vaší karty Servisní poplatek na 1 rok?
      Děkujeme, že využíváte služeb Skylink.
      S přáním hezkého dne
      Michaela Terzievová
      Skylink – zákaznický servis (Po-Pá 8:00 – 20:00 hod. So-Ne 8:00 – 18:00 hod.):
      volání z ČR 595 694 310
      volání z SR 02/20 250 241“

      Jestli tedy chápu správně, měl byste při platbě Servisního poplatku uvádět specifický symbol 100. Pokud uvedete specifický symbol 133 jako v červenci, budou peníze uloženy jinam, na nějaký kredit. Mám jim tedy napsat, že červencovou platbu chcete použít na Servisní poplatek, respektive na prodloužení platnosti Vaší karty o 1 rok? Paní ze zákaznického oddělení zareagovala rychle, během několika minut, takže předpokládám, že když jí odpovíme, věc obratem vyřídí k Vaší spokojenosti.

  2. Jste velice laskav, že to za mne vyřizujete, nejsem už nejmladší (teprve 3/4 století) a nejsem moc mobilní. K chybě došlo, že jsem opsal chybný KS ze složenky, kterou jsem dostal na zaplacení servisního poplatku a objednání balíčků. Platbu chci převést na zaplacení servisního poplatku a aktivaci karty na jeden rok. Moc Vám děkuji. Zdeněk Moulis, Plzeň.

    • Pane Moulisi, takže poslední e-mail od Skylinku:

      „Dobrý den pane Moulisi,
      kontrolou Vaší karty č. 42911581686 bylo zjištěno, že platnost servisního poplatku máte do 8.9.2017.
      Děkujeme, že využíváte služeb Skylink
      S přáním hezkého dne
      Lukáš Toušovský
      Skylink – zákaznický servis“

      Pokaždé reagovali rychle, jenom v jedné zprávě udělali chybu, když psali o platnosti do 8.9.2016, přitom platnost Vaší karty potrvá do 8.9.2017, jak potvrzuje poslední e-mail, který Vám ještě přepošlu na Vaši adresu. Díky za důvěru, pro mě bylo cenné, že jsem mohl otestovat zákaznický servis firmy Skylink – a až na některé formální nedostatky musím uznat, že se snaží vyhovět zákazníkovi.

  3. Moc Vám děkuji za vyřízení. Má to pro mě velký význam. Používám satelit na chalupě, kterou máme ve Svaté Kateřině u Rozvadova, tedy ve stínu za Přimdou. Žádný jiný způsob není, jak se dívat na TV, protože signál z Krašova je skoro nulový a když tam máme vnoučata, tak ty televizi potřebují. Ještě jednou velké díky. Zdeněk Moulis, Plzeň.

  4. Dobrý den, nejde nám signál a nevím, zda za to nemůže nezaplacené předplatné. Číslo karty – 4 2774106574. Děkuji za odpověď.

    • Mileno, jste si jistá, že uvádíte správné údaje? Skylink píše, že „zadané číslo“ 42774106574 i 4 2774106574 „je neplatné“.

    • Marceli, Skylink píše, že pro kartu 42786246688 byly vedeny dvě služby, ale…
      Digital: „Servisní poplatek je platný do 23.08.2016. Karta vypnuta z důvodu nezaplacení Servisního poplatku.“
      CS Film + CS Mini: „Zaplaceno od 22.04.2016 do 22.08.2016.“

  5. Proč se platí satelitní poplatek, když je program nekvalitní? Objevují se tam často kostičky, nebo žádný signál.

    • To, co napsal pan ŠVANDRLÍK, je pro nás stejný problém. Koupili jsme novou televizi s požadovanými parametry a výsledek? Sice jdou už všechny pořady, ale kvalita je mizerná: kostičkování aneb není signál. Anebo to třeba nejde půl dne. Manžel, který je nemocen a dost fixovaný na televizi, je zklamán.

      • Paní Nekrasová, doporučuji 1/ nejdříve službu reklamovat a 2/ když reklamace nepomůže, přejít ke konkurenční satelitní televizi.

        1/ Skylink ve svém reklamačním řádu mj píše: „Kupující uplatňuje reklamaci a reklamované zboží doručuje na níže uvedenou adresu: Satelitní televize Skylink, PO BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika. V případě, že kupující zakoupil zboží nikoliv přímo od prodávajícího, ale prostřednictvím jeho obchodní sítě prodejců, je také oprávněn takové zboží reklamovat u příslušného prodejce, u kterého bylo zakoupeno. Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn., že kromě vytknutí vad dokládá zejména dobu zakoupení zboží, což prokáže nejlépe prodejním dokladem, záručním listem, popř. jiným věrohodným způsobem.“
        Podle svých slov Skylink vyřizuje reklamace, pokud ještě neuplynulo 24 měsíců od převzetí zboží. Vyřízení včetně opravy obvykle trvá do 30 dnů; v případě „neodstranitelné vady“ máte právo na výměnu zboží, nebo odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaplacených peněz (kupní ceny).

        2/ Konkurenčními poskytovateli satelitního televizního vysílání jsou v České republice například freesat, Digi TV a T-Mobile.

    • Paní Frodlová, informační systém Syklink píše, že máte předplacený „pouze“ balíček Digital, a to pro období: 08.12.2010 – 17.10.2016.

  6. Skylink, 6.6.2016 jsem zaplatil 1 680 Kč, číslo účtu 430843190287/0100, variabilní symbol 2786293011, specifický symbol 100. Minulý týden přišla složenka na 1 350 Kč, variabilní symbol 2562028144, specifický symbol 122. Satelit používám pouze o víkendech na chatě. Mám znovu zaplatit, nebo mě vypnou? V 80 letech mi to už tolik nezapaluje. Děkuji.

    • Pane Moučko, můžu se podívat do „informačního systému“ společnosti Skylink, zda a do kdy máte zaplacené jaké služby. To bych ale musel znát číslo Vaší zákaznické karty (může mít například tvar „42786246688“).

  7. Dobrý den, nějak je to všechno divné. Při přihlášení zadám svůj e-mail, ale nejsem puštěn dál. Několikráte jsem k vám volal, abyste vše uvedli do pořádku. Ale zřejmě se ještě nic nepovedlo.

  8. Vážení, dne 14.10. jsem zaplatila servisní poplatek z mého účtu, ale dodnes nejsou vybrané programy aktivovány. Na složence je předtištěn speciální symbol 133 a ten jsem opsala, tak nevím, zda jsem správně postupovala. Číslo karty Skylink je 42911897835. Zaplatila jsem částku 1999,- Kč na účet 43-0843190287. Děkuji za zpětnou vazbu, Gabriela Pupová

    • Paní Pupová, systém společnosti Skylink ukazuje po zadání čísla Vaší karty následující informace.

      Info o kartě 42911897835
      Satelitní platforma: Skylink
      Typ kódování: Irdeto / ICE
      Zúčtovací měna: Česká koruna
      Servisní poplatek zaplacen do: 18.10.2017
      Předplacené služby
      Digital do 18.10.2017
      Multi 18.10.2016 – 18.10.2017
      Mixbox 19.10.2016 – 19.01.2017
      Skylink Live TV 19.10.2016 – 31.12.2016
      Banaxi Go 19.10.2016 – 19.11.2016

  9. Dobrý den, zaplatil jsem balíček 1999,- Kč složením na váš účet 30.9.2016 a do dnešního dne ho nemám zprovozněný. Nevím, co s tím.

  10. Mám zaplacen balíček „Flexi 7“. Změnil jsem na Vaší stránce program, který chci ukončit a který začít sledovat. Skoro týden se nic neděje!

  11. Prosím, nemůžu se dostat k prověření servisního poplatku u karty 42582007441. Můžete mi říct, do kdy je poplatek uhrazen? Děkuji. Valášková

    • Paní Valášková, společnost Skylink píše, že máte uhrazené následující služby:
      Servisní poplatek do 25.11.2017
      Digital na období 26.4.2009 – 25.11.2017
      Multi na období 27.7.2014 – 27.11.2016

  12. Dobrý den, dne 4.11.2016 jsem zaplatil baliček Flexi 7 za 2 959 Kč. Jen si nejsem jistý, jestli jsem vyplnil správně specifický symbol, nebo jsem zapomněl, protože programy z tohoto balíčku jsou zakódované od 16.11.2016. Číslo mé karty je 42581884618. Děkuji předem. Hóta Jan

    • Pane Hóto, Skylink poskytl k Vaší kartě následující informace.
      Servisní poplatek zaplacen do: 15.11.2017
      Služba Digital zaplacena do: 15.11.2017
      Služba Flexi 7 zaplacena pro období: 15.11.2016 – 15.11.2017

  13. Dobrý den, jsem nový zákazník. Při montáži Skylinku jsem zaplatila hned 1. roční poplatek 1 070 Kč a nevím, jestli mám vše v pořádku. Zatím se moc nevyznám. Číslo karty: 10390046497. Zaplaceno 14.11.2016.

    • Paní Šnajdrová, Skylink poskytl k Vaší kartě následující informace.
      Servisní poplatek zaplacen do: 25.11.2017
      Služba Digital zaplacena pro období: 11.11.2016 – 25.11.2017

    • Marku, Skylink poskytl k Vaší kartě následující informace.
      Servisní poplatek zaplacen do: 24.08.2019
      Služba Digital zaplacena pro období: 22.08.2012 – 24.08.2019
      Služba Multi zaplacena pro období: 30.11.2015 – 30.11.2017

  14. Dobrý den, po naladění ČT1 atd. na novou frekvenci nemůžeme chytnout signál na těchto programech + Nova, a to pouze ve večerních hodinách. Děkuji za informaci.

    • Pane Doktore, pokud Vám nefunguje program ČT24, Skylink podle svého vyjádření nenese za problém odpovědnost. Údajně je špatně nastavené Vaše satelitní přijímací zařízení; patrně nemáte anténu nasměrovánu na družici Astra, orbitální pozici 23,5° východně (Astra 23,5°E), ale na jiný satelit.

  15. Zdravím. Dnes nejde žádný program kromě: ČT 24, Noe atd. Číslo 2679725160. Poplatek zaplacený 7.5.2018 (1 999 Kč).

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno