Skoro každá tuzemská rodina, která vlastní televizní přijímač, odvádí každý měsíc 135 Kč. Podle zákona totiž musí platit Václava Moravce, Jana Smetanu a další esa veřejnoprávního vysílání. Co když Českou televizi neslujete? To není polehčující okolnost. Diskutabilní povinnost většinou vzniká prostě jenom proto, že máte doma „bednu“, anebo neodpovíte na výzvu! Úplně jiné podmínky nabízí svým zákazníkům soukromá satelitní televize Skylink. Kontrola servisního poplatku potvrdí, že za pouhých 70 Kč získáte mnohem víc než veřejnoprávní stanice.

V České republice chytnete „jenom“ 36 programů

Vlastník satelitní televize, lucemburská společnost M7 Group S.A. slibuje v základním balíčku (Digital + Digital HD) celkem 58 televizních programů. Ovšem některé stanice počítá dvakrát, například ČT1 a ČT1 HD, ačkoli obsah zůstává stejný, liší se pouze kvalita přenosu. Programy označené hvězdičkou jsou zase dostupné „jen pro karty užívané na území Slovenské republiky. Kolik stanic tedy opravdu poskytuje Skylink? Kontrola servisního poplatku odhalí, že základní balíček obsahuje 36 programů, dostupných na území České republiky.

  • Základní: ČT1, ČT 2, ČT24, Doma *, Fanda, Markíza *, Markíza International, Noe TV, Nova, Nova International *, Prima, Prima Comedy Central, Prima Love, regionalnitelevize.cz, Relax, STV1, STV2, Smíchov, TA3, Telka, TV Barrandov, TV Lux, TV Regina, TV8, Wau *
  • Filmové a dokumentární: ČT art, Dajto *, Joj Plus *, Kino Barrandov, KinoSvět, Nova Cinema, Prima Cool, Prima Max, Prima Zoom, TV Joj *
  • Hudební a life-stylové: Barrandov Muzika, Mňam TV, Óčko, Rebel, Retro, Šlágr TV
  • Dětské: ČT Déčko, Barrandov Plus
  • Sportovní: ČT Sport

Kolik účtuje Skylink? Kontrola servisního poplatku

V rozšířených, dražších balíčcích získáte další programy – například CS Film, History Channel, nebo stanice výhradně pro dospělé. Potom ani nemusíte zvlášť odvádět servisní poplatek, všechno máte dohromady v jedné ceně, která sahá od 109 Kč po 1 100 Kč měsíčně. „Jsme nejlepší satelitní televize,“ tvrdí Skylink. Kontrola servisního poplatku ovšem není jediným způsobem, jak sebevědomou proklamaci ověřit, takže klidně otevřete tematiku obchodních podmínek níže v diskusním fóru.

Forma servisního poplatku Česko Slovensko
Pravidelná měsíční platba 70 Kč 2,60
Jednorázová platba na 12 měsíců 1 070 Kč 39,70 €
Jednorázová platba na 24 měsíců 1 680 Kč 62,40 €
Jednorázová platba na 5 dní  25 Kč 1,00 €

Ceny jsou účinné od 1. 4. 2016, uvedené včetně DPH.

  • Láká vás Skylink? Kontrola servisního poplatku ovšem ještě není u konce!
  • Pokud odvádíte měsíční platbu, zkontrolujte, že peníze odcházejí prostřednictvím SIPO nebo Inkasa z účtu.
  • Nezapomeňme také, že krátkodobá platba na 5 dní probíhá zasláním SMS zprávy na číslo 90211 (pro Českou republiku), anebo na číslo 8877 (pro Slovenskou republiku), s textem: SP číslo dekódovací karty

36 KOMENTÁŘE

  1. Chci vědět, zda u Vás mám zaplacený servisní poplatek. Zaplatil jsem Vám servisní poplatek složenkou ze dne 22.07.2016: 1070Kč. Vaše SMS mě rozhodila a nevím, zda u Vás mám zaplaceno.
    Složenka – Poukázka A, den podání 22.07.2016, podací číslo: 15026, částka: 1070.
    Děkuji.

    • Dobrý den, pane Moulisi, abyste se přesvědčil, zda máte skutečně zaplacený servisní poplatek, budete muset kontaktovat přímo společnost Skylink, například na telefonním čísle 595 694 310 (asi není bezplatné vzhledem k tomu, že nezačíná čísly 800). Vámi zde uvedené informace možná nebudou stačit, asi budou chtít znát i číslo Vaší „Skylink karty“.

      • Uvedl jsem číslo, což ale nestačí. Chápu, ještě potřebují velikost bot a čas, který strávím na toaletě.

    • Pane Moulisi, samotného mě zajímalo, za jak dlouho a jakým stylem Skylink zareaguje, takže jsem jim poslal Váš dotaz a zde je odpověď, respektive navazující otázka:

      „Dobrý den pane Moulisi,
      platbu 1070,- Kč u vaší karty evidujeme, platba byla automaticky uložena do kreditu, jelikož u platby byl uveden specifický symbol 133, což neodpovídá platbě Servisního poplatku, ten má specifický symbol 100.
      Budete chtít za tuto platbu prodloužit u Vaší karty Servisní poplatek na 1 rok?
      Děkujeme, že využíváte služeb Skylink.
      S přáním hezkého dne
      Michaela Terzievová
      Skylink – zákaznický servis (Po-Pá 8:00 – 20:00 hod. So-Ne 8:00 – 18:00 hod.):
      volání z ČR 595 694 310
      volání z SR 02/20 250 241“

      Jestli tedy chápu správně, měl byste při platbě Servisního poplatku uvádět specifický symbol 100. Pokud uvedete specifický symbol 133 jako v červenci, budou peníze uloženy jinam, na nějaký kredit. Mám jim tedy napsat, že červencovou platbu chcete použít na Servisní poplatek, respektive na prodloužení platnosti Vaší karty o 1 rok? Paní ze zákaznického oddělení zareagovala rychle, během několika minut, takže předpokládám, že když jí odpovíme, věc obratem vyřídí k Vaší spokojenosti.

  2. Jste velice laskav, že to za mne vyřizujete, nejsem už nejmladší (teprve 3/4 století) a nejsem moc mobilní. K chybě došlo, že jsem opsal chybný KS ze složenky, kterou jsem dostal na zaplacení servisního poplatku a objednání balíčků. Platbu chci převést na zaplacení servisního poplatku a aktivaci karty na jeden rok. Moc Vám děkuji. Zdeněk Moulis, Plzeň.

    • Pane Moulisi, takže poslední e-mail od Skylinku:

      „Dobrý den pane Moulisi,
      kontrolou Vaší karty č. 42911581686 bylo zjištěno, že platnost servisního poplatku máte do 8.9.2017.
      Děkujeme, že využíváte služeb Skylink
      S přáním hezkého dne
      Lukáš Toušovský
      Skylink – zákaznický servis“

      Pokaždé reagovali rychle, jenom v jedné zprávě udělali chybu, když psali o platnosti do 8.9.2016, přitom platnost Vaší karty potrvá do 8.9.2017, jak potvrzuje poslední e-mail, který Vám ještě přepošlu na Vaši adresu. Díky za důvěru, pro mě bylo cenné, že jsem mohl otestovat zákaznický servis firmy Skylink – a až na některé formální nedostatky musím uznat, že se snaží vyhovět zákazníkovi.

  3. Moc Vám děkuji za vyřízení. Má to pro mě velký význam. Používám satelit na chalupě, kterou máme ve Svaté Kateřině u Rozvadova, tedy ve stínu za Přimdou. Žádný jiný způsob není, jak se dívat na TV, protože signál z Krašova je skoro nulový a když tam máme vnoučata, tak ty televizi potřebují. Ještě jednou velké díky. Zdeněk Moulis, Plzeň.

  4. Dobrý den, nejde nám signál a nevím, zda za to nemůže nezaplacené předplatné. Číslo karty – 4 2774106574. Děkuji za odpověď.

    • Mileno, jste si jistá, že uvádíte správné údaje? Skylink píše, že „zadané číslo“ 42774106574 i 4 2774106574 „je neplatné“.

    • Marceli, Skylink píše, že pro kartu 42786246688 byly vedeny dvě služby, ale…
      Digital: „Servisní poplatek je platný do 23.08.2016. Karta vypnuta z důvodu nezaplacení Servisního poplatku.“
      CS Film + CS Mini: „Zaplaceno od 22.04.2016 do 22.08.2016.“

  5. Proč se platí satelitní poplatek, když je program nekvalitní? Objevují se tam často kostičky, nebo žádný signál.

    • To, co napsal pan ŠVANDRLÍK, je pro nás stejný problém. Koupili jsme novou televizi s požadovanými parametry a výsledek? Sice jdou už všechny pořady, ale kvalita je mizerná: kostičkování aneb není signál. Anebo to třeba nejde půl dne. Manžel, který je nemocen a dost fixovaný na televizi, je zklamán.

      • Paní Nekrasová, doporučuji 1/ nejdříve službu reklamovat a 2/ když reklamace nepomůže, přejít ke konkurenční satelitní televizi.

        1/ Skylink ve svém reklamačním řádu mj píše: „Kupující uplatňuje reklamaci a reklamované zboží doručuje na níže uvedenou adresu: Satelitní televize Skylink, PO BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika. V případě, že kupující zakoupil zboží nikoliv přímo od prodávajícího, ale prostřednictvím jeho obchodní sítě prodejců, je také oprávněn takové zboží reklamovat u příslušného prodejce, u kterého bylo zakoupeno. Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn., že kromě vytknutí vad dokládá zejména dobu zakoupení zboží, což prokáže nejlépe prodejním dokladem, záručním listem, popř. jiným věrohodným způsobem.“
        Podle svých slov Skylink vyřizuje reklamace, pokud ještě neuplynulo 24 měsíců od převzetí zboží. Vyřízení včetně opravy obvykle trvá do 30 dnů; v případě „neodstranitelné vady“ máte právo na výměnu zboží, nebo odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaplacených peněz (kupní ceny).

        2/ Konkurenčními poskytovateli satelitního televizního vysílání jsou v České republice například freesat, Digi TV a T-Mobile.

    • Paní Frodlová, informační systém Syklink píše, že máte předplacený „pouze“ balíček Digital, a to pro období: 08.12.2010 – 17.10.2016.

  6. Skylink, 6.6.2016 jsem zaplatil 1 680 Kč, číslo účtu 430843190287/0100, variabilní symbol 2786293011, specifický symbol 100. Minulý týden přišla složenka na 1 350 Kč, variabilní symbol 2562028144, specifický symbol 122. Satelit používám pouze o víkendech na chatě. Mám znovu zaplatit, nebo mě vypnou? V 80 letech mi to už tolik nezapaluje. Děkuji.

    • Pane Moučko, můžu se podívat do „informačního systému“ společnosti Skylink, zda a do kdy máte zaplacené jaké služby. To bych ale musel znát číslo Vaší zákaznické karty (může mít například tvar „42786246688“).

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno